کد خبر : 22915
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶

مورایس: بعدازگل اول به استقلال انرژی خوبی گرفتیم

مورایس: بعدازگل اول به استقلال انرژی خوبی گرفتیم
سرمربی سپاهان اصفهان بعد از برد تیمش اعلام کرد گل نخست به ثمر رسیده باعث افزایش انرژی تیمش شد.؛

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اصفهان بعد از برد تیمش با نتیجه 2 بر 1 مقابل استقلال اعلام کرد بعد از گلی که به ثمر رساندند انرژی مناسبی دریافت کردند.

ژوزه مورایس ادامه داد تیم ما و همچنین استقلالی ها بازی خوب ارائه کردند. البته آنها در وسط زمین عملکرد مناسبی داشتند سپاهانی ها نیز هماهنگی مناسبی ایجاد کردند.

به گفته مورایس نوع نگرشی که بازیکنان داشتند باعث ایجاد شدن یک دیدار جذاب مهیج شد. پیروزی در این مسابقه نیز بسیار اهمیت داشت. تیم مقابل نیز خوب کار کرد و ثابت کرد از مدعی های قهرمانی است. به تیم مقابل تبریک عرض می کنم. سپاهان نیز در راه درستی پیش می رود.

سرمربی سپاهان مورایس در خصوص نقل و انتقالات نیز یادآور شد: سپاهانی ها از 20 بازیکن برخوردار هستند که با تمرکز بر روی کار در حال پیشرفت هستند. چنانچه بازیکن باکیفیت جدیدی نیز از آن برخوردار شویم به آن تفکر خواهیم کرد ولی در موقعیت کنونی قرار داریم. بایستی به این بنگریم که در آینده چه اتفاقاتی می افتد. چنانچه اکنون موردی بگویم سورپرایزی نخواهد ماند. قسمتی از این کار پنهان بودنش می باشد. تعدادی از بازیکن ها از فرصت کمی برای بازی کردن برخوردار بودند و شاید تمایل داشته باشند در تیم دیگری حضور داشته باشند. بایستی به نتیجه قاطعانه ای برسیم ولی چیزی نهایی نشده و تا هفته آتی مسائل مشخص خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پوشش خبری تقابل مورایس و ساپینتو توسط روزنامه پرتغالی «آبولا» | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رسانه ای تقابل مورایس و ساپینتو در لیگ […]