کد خبر : 10147
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

ترک رئال توسط کاسیمیرو و ناراحتی هواداران

ترک رئال توسط کاسیمیرو و ناراحتی هواداران

سایت مارال نیوز؛ جدایی کاسیمیرو و بازتاب دربین هواداران و ورزش دوستان رئالی؛ دوستداران و هواداران رئال مادرید از تصمیم کاسمیرو مبنی بر ترک رئال مادرید و الحاق به منچستریونایتد ناراحت هستند. طرفداران دو آتیشه فوتبال در رئال مادرید دوست داشتند حداقل برای چند فصل دیگر کاسیمیرو را در رئال مادرید ببینند. امروز خبر الحاق

سایت مارال نیوز؛ جدایی کاسیمیرو و بازتاب دربین هواداران و ورزش دوستان رئالی؛ دوستداران و هواداران رئال مادرید از تصمیم کاسمیرو مبنی بر ترک رئال مادرید و الحاق به منچستریونایتد ناراحت هستند.

طرفداران دو آتیشه فوتبال در رئال مادرید دوست داشتند حداقل برای چند فصل دیگر کاسیمیرو را در رئال مادرید ببینند.

امروز خبر الحاق کاسیمیرو به منچستریونایتد و جداییش از رئال مادرید کهکشانی شنیده شد اتفاقی که به عنوان یک بمب نقل و انتقالاتی از آن یاد می شده است تا با جدایی کاسمیرو خلاء نبود بازیکن خلاقی مثل وی احساس شود و همچنین منچستر نیز به نظم و انضباط مدنظر تیمیش دست یابد.

قرار است روز دوشنبه مراسم تودیع کاسیمیرو در رئال برگزار شود و بعد از آن کاسمیرو برزیلی به اولدترافورد و جمع شیاطین سرخ اضافه شود.

کاسیمیرو ترک رئال منچستر

بونینو همسر والورده که از خبرنگاران  برجسته و شناخته شده ورزشی در دنیا است در واکنش به جدایی کاسیمیرو پیامی نوشته و در آن به صورت کوتاه نوشته «از رئال مادرید جدا نشو؛ لعنتی.»

چنین پیامهایی از سوی کاربران و هواداران فوتبال رئالی نیز به کرات عنوان و نوشته شده تا از کاسیمیرو خواسته شود در تیم سابقش بماند و افتخارات بیشتری را با رئال تجربه کند اما کاسیمیرو تصمیمش را گرفته و او را باید هم تیمی رونالدو در منچستر بدانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آرامش رونالدو با اضافه شدن یار قدیمی به جمع قرمزهای جزیره | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کاسیمیرو بازیکن بزرگ هافبک دفاعی بوده که با رونالدو به مدت پنج سال هم تیمی شده و در این مدت 4 بار عنوان قهرمانی برای مادریدی ها در جمپیونزلیگ در کنار هم کسب کرده اند. […]

trackback
نگران نبودن آنچلوتی نسبت به مصدومیت و شرایط بدنی بنزما | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آنجلوتی سرمربی رئال توضیحاتی در […]