کد خبر : 10277
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

آرامش رونالدو با اضافه شدن یار قدیمی به جمع قرمزهای جزیره

آرامش رونالدو با اضافه شدن یار قدیمی به جمع قرمزهای جزیره

سایت “مارال نیوز“؛ قرمزهای جزیره امروز از نهایی شدن یک خرید بزرگ خبر دادند؛ خریدی که یار قدیمی رونالدو نیز بوده و افتخارات زیادی در کنار او توانسته کسب کند تا با این خرید و قرارداد با او آرامش و خنده میهمان دل رونالدو شود. کاسیمیرو بازیکن بزرگ هافبک دفاعی بوده که با رونالدو به

سایت “مارال نیوز“؛ قرمزهای جزیره امروز از نهایی شدن یک خرید بزرگ خبر دادند؛ خریدی که یار قدیمی رونالدو نیز بوده و افتخارات زیادی در کنار او توانسته کسب کند تا با این خرید و قرارداد با او آرامش و خنده میهمان دل رونالدو شود.

کاسیمیرو بازیکن بزرگ هافبک دفاعی بوده که با رونالدو به مدت پنج سال هم تیمی شده و در این مدت 4 بار عنوان قهرمانی برای مادریدی ها در جمپیونزلیگ در کنار هم کسب کرده اند.

این افتخارآفرینی بزرگ برای رئال مادرید در زمانی رخ داده که کاسمیرو و رونالدو با هم در یک تیم و ترکیب حضور داشتند.

عکس قدیمی از حضور رونالدو و کاسمیرو کنار هم در رئال

قدیمی رئال رونالدو کاسیمیرو

حالا با اضافه شدن کاسیمیرو مطمئنا روند نظم تیمی منچستر و بهبود عملکرد خط هافبک شیاطین سرخ بهبود چشمگیری خواهد یافت و رونالدو نیز می تواند از این حیث نفس راحتی بکشد.

انتقال کاسمیرو به منچستر فشار را از مالکان منچستر نیز کمتر کرده و رونالدو نیز احتمالا با وجود این انتقال کمتر از قبل ساز جدایی بزند.

اکنون حدود 10 روز تا پایان نقل و انتقالات مانده و منچستر در تلاش است چند خرید خوب دیگر نیز انجام دهد تا خیال رونالدو و هواداران شیاطین سرخ را راحت تر از قبل کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها