کد خبر : 30982
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

تساوی اتلتیکو مادرید و سویا روی اشتباه مدافعان و تیزهوشی آنخل کوره آ و رافا میر

تساوی اتلتیکو مادرید و سویا روی اشتباه مدافعان و تیزهوشی آنخل کوره آ و رافا میر
در بازی دوستانه بین دو تیم اتلتیکو مادرید و سویا دو گل به ثمر رسید. هر دو گل نیز روی اشتباه مدافعان و تیزهوشی مهاجمان تیم ها یعنی آنخل کوره آ و رافا میر به نتیجه منجر شد؛

در بازی دوستانه بین دو تیم اتلتیکو مادرید و سویا دو گل به ثمر رسید. هر دو گل نیز روی اشتباه مدافعان و تیزهوشی مهاجمان تیم ها یعنی آنخل کوره آ و رافا میر به نتیجه منجر شد.

در روز گلزنی آنخل کوره آ و رافا میر نتیجه تلاش اتلتیکو مادرید و سویا به تساوی 1 بر 1 انجامید.

این مسابقه دوستانه از ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز شروع شده بود. در دیدار دوستانه مذکور تلاش ها تا دقیقه 65 بدون گل مساوی ختم شده بود. اما در دقیقه 65 روی یک ضد حمله گل اول را رافا میر برای سویا در دقیقه 66 و روی ضد حمله به ثمر رساند.

دفع توپ بلند از مدافعان سویا، تاثیرگذاری کوچک با ضربه سر توسط هافبک سویا. در نهایت توپ را پشت مدافعان اتلتیکو مادرید انداخت.

در نهایت رافا میر با استفاده از اشتباه مدافع حریف و سرعت بالای خود توپ را ربود. و با طی مسافت 50 متری با سنگربان اتلتیکو مادرید تک به تک شد. تا ضربه زمینی خود را وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرد.

اشتباه مدافعان سویا و گلزنی این بار برای اتلتیکو مادرید

در دقیقه 85 نیز آنخل کوره آ با اشتباه مدافعان سویا و روی یک رفت و برگشت و سانتر انجام شده از سمت راست که با دفع اشتباه همراه شده بود. توپ را به تور دروازه سویا چسباند.

در دیگر دیدار دوستانه امروز از ساعت 2:30 دقیقه بامداد دو تیم اسپانیایی رئال سوسیداد و رئال بتیس مقابل هم قرار گرفتند. در پایان سوسیداد با یک گل بتیس را شکست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قدرشناسی موقعیت گلزنی اتلتیکو مادرید مقابل رایو وایه کانو با به ثمر رساندن 7 گل | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] ایجاد شده برای اتلتیکو مادرید مقابل رایو وایه […]