کد خبر : 22071
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

موافقت احتمالی استقلال از جدایی آمانوف بازیکن ازبکستانی

موافقت احتمالی استقلال از جدایی آمانوف بازیکن ازبکستانی
احتمال جدایی عزیزبک آمانوف در نیم فصل وجود دارد. البته این بر اساس گمانه زنی رسانه ها است.؛

به نظر می رسد که باشگاه استقلال به عزیزبک آمانوف اعلام داشته که چنانچه پیشنهادی در پنجره زمستانی داشته باشد به باشگاه اعلام کند. در این شرایط مقدمات ابتدایی لازم برای فسخ نمودن قرارداد وی انجام خواهد شد.

البته این موضوع به صورت رسانه ای و کلی اعلام نشده است و بر اساس گمانه زنی رسانه ها می باشد. شاید در روزهای آتی خبرهای بیشتر و صحیح تری در باره موافقت استقلال با جدایی آمانوف و یا تکذیب این خبر و ماندگاری این ستاره ازبکستانی را شاهد باشیم.

آمانوف در ترکیب استقلال در بازی های فصل جایی نداشته و این موضوع برای وی رضایت کننده نیست. البته او برای توافق مالی با آبی ها نیز رضایت ندارد و اعلام داشته در صورت فسخ قرارداد بایستی پول وی به صورت کامل پرداخت شود.

ساپینتو به علت ترافیک در خط هافبک خود به آمانوف اعتماد چندانی نداشته و این موضوع باعث بروز شایعه های زیادی در خصوص این بازیکن از ابتدای فصل شده است.

اعتماد ساپینتو به این هافبک بر خلاف فرهاد مجیدی زیاد نبوده است. به نظر سرمربی پرتغالی در تفکرات تاکتیکی ساپینتو حداقل در نیم فصل جایی نداشته است. باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار آمانوف ازبکستانی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جدایی آمانوف از استقلال بعد مشورت نهایی تصمیم گیری می شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آمانوف از استقلال بعد […]