کد خبر : 1146
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

تست کرونای سریع چند میلیون نفری چینی ها

تست کرونای سریع چند میلیون نفری چینی ها

چینی ها که روشهای عجیبی در کنترل و قرنطینه کرونا داشتند در نوع تست کرونا نیز روشهای جالب را انجام می دهند که در نوع خود کم نظیر است. از نمونه تستهای خاصی که در چین برای تست کرونا انجام داده اند، تست کرونای بیش از بیست میلیون نفر است که همانند تصاویری که در

چینی ها که روشهای عجیبی در کنترل و قرنطینه کرونا داشتند در نوع تست کرونا نیز روشهای جالب را انجام می دهند که در نوع خود کم نظیر است.

از نمونه تستهای خاصی که در چین برای تست کرونا انجام داده اند، تست کرونای بیش از بیست میلیون نفر است که همانند تصاویری که در زیر می بینید انجام می شود.

نکته قابل توجه در تست کرونای انجام یافته، همکاری مردم و همچنین سرعت عمل و دقت در انجام تست کرونای مورد نظر می باشد.

تست کرونای چند میلیون نفری سریع در چین

تست کرونای عجیب زیاد در چین

البته مشخص نیست که جواب تست کرونا در همان لحظه اعلام می شود و یا اینکه بعدا با تماس تلفنی اطلاع داده می شود. چرا که حجم تستهای انجام یافته بسیار زیاد است.

پیش از این نیز در خصوص نوع قرنطینه سخت گیرانه چینیها مطالب زیادی در فضای مجازی که با نقدهایی نیز همراه بود، منعکس شده بود. چینی ها روش خاصی در کنترل کرونا طی می کنند که از آن جمله می توان به قرنطینه یک شهر به صورت کامل در صورت مشاهده مواردی از کروناست.

چین با وجود اینکه به عنوان منبع اصلی و اولیه پیدایش کرونا شناخته می شود، اما از لحاظ همه گیری و تلفات جزو کشورهایی با کمترین میزان اپیدمی بود.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها