کد خبر : 283
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

علایم کرونای جدید ex چیست

علایم کرونای جدید ex چیست

زیرسویه جدید جهش یافته کرونا بعد از اومیکرون به نام ex «ای ایکس» دارای چه علایمی است؟ در این مطلب به بررسی علایم و عوارض و حالات کرونای جدید جهش یافته ای ایکس می پردازیم. در رابطه با این بیماری و ویروس جهش یافته ex گفته می شود که از نظر علhیم بالینی و شدت

زیرسویه جدید جهش یافته کرونا بعد از اومیکرون به نام ex «ای ایکس» دارای چه علایمی است؟ در این مطلب به بررسی علایم و عوارض و حالات کرونای جدید جهش یافته ای ایکس می پردازیم.

در رابطه با این بیماری و ویروس جهش یافته ex گفته می شود که از نظر علhیم بالینی و شدت بیماری تفاوتی با سویه سابق یعنی اومیکرون که در دو سه ماه گذشته در کشور به عنوان سویه جدید رواج یافت، نیست.

گفته می شود که ویروس کرونای ex نیز شبیه به سرماخوردگی هست و در آن علایمی مثل عطسه، گلودرد و آبریزش بینی دیده می شود. این علایم به نظر می رسد برخلاف کرونای سابق اولیه بوده که علایم شایع آن مثل نبود بویایی و حس چشایی و همچنین تب و سرفه بود.

مدیر پژوهش سازمان نظام پزشکی با بیان این مطالب در باشگاه خبرنگاران جوان، این را نیز تاکید کرد که بایستی ازایجاد جو وحشت بی مورد در مورد این ویروس ممانعت شود چون در حال حاضر نه الزاما خطرناک بوده و نه گسترده است.

با این وجود لزوم رعایت اصول پیشگیرانه برای جلوگیری از افزایش موارد ابتلا و همچنین جهش ویروس کرونا لازم است و نباید کرونا عادی انگاری شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها