کد خبر : 18301
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

برد بلژیک حسرت محمد صلاح در جام جهانی را بیشتر کرد

برد بلژیک حسرت محمد صلاح در جام جهانی را بیشتر کرد
افزایش حسرت محمد صلاح و مصری ها با بردن بلژیک به دلیل نبودن در جام جهانی و عدم صعود به این تورنمنت بزرگ را شاهد هستیم.؛

روز گذشته تیم ملی فوتبال مصر در دیداری دوستانه مقابل بلژیک قرار گرفت. بلژیکی که مدتها در رنکینگ فیفا در جایگاه یک جهان نیز قرار داشت. آنها سالها مدعی قهرمانی در لیگ ملتهای اروپا و همچنین جام جهانی بوده و در سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری داشتند.

مصر مقابل بلژیک اما توانست بازی دیگر و متفاوت تری از گذشته را از خود نشان دهد. دیداری که نشان دهنده پتانسیل بالای مصری ها بود. مصطفی احمد در دقیقه 30 و ترزگه در اولین دقیقه از شروع نیمه دوم با پاس گل محمد صلاح گل های مصر مقابل بلژیک را زدند. تنها گل بلژیکی ها نیز در دقیقه 75 توسط ایکوما اوپندا با پاس کاراسکو به ثمر رسید. در نهایت مصر 2 بر 1 بلژیک را شکست داد.

بازیکنانی نظیر ادن هازارد و کوین دی بروینه نیز برای بلژیک نتوانستند کاری از پیش ببرند. با این شکست بلژیک توسط مصر، حالا حسرت محمد صلاح و هم تیمی هایش در مصر بیشتر نیز می شود. آنها با این تیم خوبی که حتی می توانند بلژیک مدعی را شکست دهند؛ نبود تیم ملی کشورشان در جام جهانی را بیش از پیش احساس خواهند کرد. تیمی که در صورت حضور می توانست نتایج بسیار خوبی نیز کسب کند.

محمد صلاح و تیم ملی مصر جزو بزرگترین غایبان جام جهانی امسال محسوب می شوند. هر چند جای خالی بازیکنانی نظیر ارلینگ هالند نیز به خوبی احساس می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها