کد خبر : 11939
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

تشویق و دست زدنهای بی پایان بعد از اتمام فیلم

تشویق و دست زدنهای بی پایان بعد از اتمام فیلم
بعد از اکران فیلم نهنگ در حضور برندن فریزر، در جشنواره ای در شهر ونیز ایتالیاف حاضران برای او سنگ تمام گذاشته و تشویق و دست زدنهای بیش از 5 دقیقه ای خود را از وی و فیلم سازان دریغ نکردند.؛

تشویق و دست زدن های ممتد و بی پایان بیش از 5 دقیقه ای بعد از اکران یک فیلم و قدردانی بازیگر اصلی آن از حضار باعث خلق صحنه عجیبی شد. وقتی که حاضران از نمایش و فیلم زیبا و همچنین حضور بازیگر اصلی فیلم یعنی بازیگری به نام «فرندن فریزر» به وجد آمده و بیش از 5 دقیقه ممتد و بدون وقفه او را تشویق کردند.

برندن فریزر در فیلم سینمایی نهنگ یک بازی و نقش متفاوتی را اجرا کرد که با علاقه مندی حاضران نیز مواجه شد، فیلمی که در آن فریزر در نقش یک پدری با وزن 300 کیلوگرمی ظاهر می شود و با داشتن ویلچر در تلاش است با تفاوت بدنی محسوس خود با دختر نوجوانش ارتباط دوستانه ای برقرار کند و در این مسیر با چالش های متعددی مواجه می شود تا بتواند با دخترش رفیق شده و با او رابطه پدرانه برقرار کند.

بعد از اکران فیلم نهنگ در حضور برندن فریزر، در جشنواره ای در شهر ونیز ایتالیا، حاضران برای او سنگ تمام گذاشته و تشویق و دست زدنهای بیش از 5 دقیقه ای خود را از وی و فیلم سازان دریغ نکردند. اتفاقی که با گریه فریزر نیز همراه شد تا حسابی از این اتفاق احساساتی شود.

برندن فریزر در مصاحبه خود اعلام کرده بود که پوشیدن لباس های خاص و پوستهای نقاشی شده بر روی بدنم برای نشان دادن وزن بالایم در این فیلم با گریم سخت برایم سخت بود و باعث می شد وقتی ابزار گریم را از بدنم خارج کنم به سرگیجه مبتلا شوم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تشویق های پادشاه قطر به خاطر برد و گلزنی ایران در جام جهانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خاص داشت و آن با تشویق های پادشاه کشور […]