کد خبر : 1573
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

سیامک ادیب در فیلم سینمایی لامینور با چهره کمتر دیده شده

سیامک ادیب در فیلم سینمایی لامینور با چهره کمتر دیده شده

سیامک ادیب در فیلم سینمایی لامینور با چهره کمتر دیده شده؛ عکسی از سیامک ادیب که در فیلم سینمایی داریوش مهرجویی با نام لامینور نقش آفرینی کرده است. آخرین و جدیدترین فیلم سینمایی که توسط مهرجویی ساخته شده فیلمی به نام لامینور است. فیلمی که با بازی خاص و متفاوت و زیبای بازیگر توانمند سیامک

سیامک ادیب در فیلم سینمایی لامینور با چهره کمتر دیده شده؛ عکسی از سیامک ادیب که در فیلم سینمایی داریوش مهرجویی با نام لامینور نقش آفرینی کرده است.

آخرین و جدیدترین فیلم سینمایی که توسط مهرجویی ساخته شده فیلمی به نام لامینور است. فیلمی که با بازی خاص و متفاوت و زیبای بازیگر توانمند سیامک ادیب همراه شده و بر زیبایی و جذابیتهای لامینور مهرجویی افزوده است.

تهیه کننده فیلم لامینور رضا درمیشیان بوده و در آن با استفاده از بازیگران جوان و صاحب نام در کنار قدیمیهای سینما؛ فیلم خوبی ترتیب و ساخته شده است.

از بازیگران فیلم لامینور در کنار سیامک ادیب می توان به استاد علی نصیریان و پردیس احمدیه اشاره کرد. همچنین سیامک انصاری و علی مصفا نیز از دیگر بازیگران لامینور هستند.

با گذشت زمان میزان استقبال از فیلم لامینور در گیشه سینما مشخص خواهد شد اما پیش بینی می شود که استقبال خوبی از لامینور مهرجویی به عمل آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها