کد خبر : 1502
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

شادی و دست زدن های مکرر کارلو آنچلوتی بعد از راهیابی به فینال اروپا

شادی و دست زدن های مکرر کارلو آنچلوتی بعد از راهیابی به فینال اروپا

بعد از راهیابی رئال مادرید و شاگردان کارلو آنچلوتی، شاهد دست زدن و شادی مکرر کارلو آنچلوتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بودیم. شادیهایی که حق این مربی بود چرا که با افتخارآفرینی بزرگ این سرمربی بزرگ و صاحب نام جهان همراه شد. کارلو آنچلوتی که تنها در یک هفته پیش توانسته بود شادی ها مشابهی

بعد از راهیابی رئال مادرید و شاگردان کارلو آنچلوتی، شاهد دست زدن و شادی مکرر کارلو آنچلوتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بودیم. شادیهایی که حق این مربی بود چرا که با افتخارآفرینی بزرگ این سرمربی بزرگ و صاحب نام جهان همراه شد.

کارلو آنچلوتی که تنها در یک هفته پیش توانسته بود شادی ها مشابهی را به دلیل قهرمانی زودتر از موعد رئال مادرید با پیروزی 4 بر 0 مقابل والنسیا و در لیگ لالیگای اسپانیا کسب کند، حالا به افتخار راهیابی به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز نائل شد.

با این پیروزی بزرگی که شاگردان کارلو آنچلوتی و با نتیجه 3 بر 1 در بازی برگشت و در مجموع 6 بر 5 مقابل منچسرسیتی پپ گواردیولا گرفتند، حالا رئال مادرید که در فصل آتی با کیلیان امباپه نیز قرارداد خواهد بست؛ یک پای فینال لیگ اروپا شده و باید مقابل لیورپول صف آرایی کند.

عکس شادی و دست زدنهای مکرر کارلو آنچلوتی را ببینید

شادی و دست زدنهای کارلو آنچلوتی

حالا کارلو آنچلوتی که در روز گذشته گفته بود اگر رئال مادرید بخواهد تا 10 سال دیگر نیز در این تیم باقی خواهم ماند؛ خوشحال تر از همیشه و مصمم تر از گذشته به کار خودش در رئال ادامه خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سرنوشت مشابه بنزما و مودریچ مثل کروس و ناچو | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رئال مادرید کارلو آنچلوتی اعلام کرده […]

trackback
تشویق و دست زدنهای بی پایان بعد از اتمام فیلم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و دست زدن های ممتد و بی […]