کد خبر : 1671
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

تصادف وحشتناک پرایدها و مرگ سرنشینان هر دو خودرو

تصادف وحشتناک پرایدها و مرگ سرنشینان هر دو خودرو

وحشتناکترین تصادف چند وقت اخیر خودروهای سواری؛ عکس تصادف وحشتناک و دردناک پرایدها و مرگ سرنشینان هر دو خودروی پراید در روز گذشته باعث ناراحتی شهروندان و هموطنان شد. در تصادفی که شب گذشته بین دو خودروی پراید در تربت جام به وقوع پیوست هشت نفر کشته شده و یک نفر نیز مصدوم شدند. رئیس

وحشتناکترین تصادف چند وقت اخیر خودروهای سواری؛ عکس تصادف وحشتناک و دردناک پرایدها و مرگ سرنشینان هر دو خودروی پراید در روز گذشته باعث ناراحتی شهروندان و هموطنان شد.

در تصادفی که شب گذشته بین دو خودروی پراید در تربت جام به وقوع پیوست هشت نفر کشته شده و یک نفر نیز مصدوم شدند.

رئیس اورژانس تربت جام در خصوص این تصادف وحشتناک و ناراحت کننده اعلام کرد هشت تن از سرنشینان هر دو خودروی پراید جان خودشان را متاسفانه از دست داده و یک نفر نیز مصدوم بدحال برای طی مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شد.

تصادف وحشتناک دو پراید

وحشتناکترین تصادف چند وقت اخیر خودروهای سواری

منبع عکس از خبر فوری می باشد. توجه به داشتن سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت های خطرناک و ممنوع؛ داشتن آرامش و استراحت کافی قبل از رانندگی، همکاری با ماموران راهنمایی و رانندگی، توجه به نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی از جمله ضرورتهای مهم رانندگی است و امیدواریم با توجه به اصول مهم رانندگی کمتر شاهد وقوع چنین حوادث و تصادفهای وحشتناک و دردناکی که باعث مصدومیت یا از دست رفتن و مرگ شهروندان و هموطنانمان می شود؛ باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی جنید آرکین یا فخرالدین و عکس جوانی و پیری بازیگر ترکیه ای | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] امسال و قبل از مرگ نیز ادامه می داد. […]