کد خبر : 23724
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

تعداد قسمتهای آکتور سریال جدید نوید محمدزاده و احمد مهرانفر

تعداد قسمتهای آکتور سریال جدید نوید محمدزاده و احمد مهرانفر
سریال آکتور از جمله جدیدترین سریال های نمایش خانگی بوده که در فیلیمو پخش می شود.؛

سریال آکتور به چه معنایی است؟ معنای کلمه آکتور چیست. همچنین به تعداد قسمت این سریال با بازی نوید محمد زاده و احمد مهران فر می پردازیم.

همچنین خلاصه این سریال، تعداد قسمت ها و زمان پخش آکتور به همراه معرفی بازیگران مورد بحث قرار خواهد گرفت.

سریال آکتور از جمله جدیدترین سریال های نمایش خانگی است. سریالی که به تازگی تولید شده و پخش ان نیز از امروز در فیلیمو آغاز گردیده است.

معنای کلمه آکتور

آکتور در زبان انگلیسی به معنای هنرپیشه و بازیگر می باشد. فردی که به ایفای نقشی در قالب تئاتر، سینما یا تلویزیون می پردازد.

سریال خوب خانوادگی اجتماعی آکتور از آذرماه سال پیش تولید خود را استارت زد. در شروع کار عنوان شده بود که این سریال زیبا در پاییز پخش خواهد شد. اما بنا به دلایل خاص موجود اجتماعی و همچنین شرایط تولید سریال باعث شد تا این سریال با چند ماه تاخیر از ششم بهمن ماه روی پلتفرم فیلیمو قرار بگیرد.

اولین قسمت آکتور نیز امروز پخش شد. قسمتهای جدید فیلیمو را مخاطبان می توانند پنجشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح در فیلیمو خریداری و تماشا کنند.

این سریال در 25 قسمت تولید شده است. همچنین مدت زمان قسمت اول این سریال که پخش شد حدود یک ساعت بود.

آکتور  دارای قصه ای جذاب و متفاوت است. سریالی که از ساخته های نیما جاویدی و بازی متفاوت هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا، احمد مهران فر و نوید محمد زاده همراه گردیده است.

غافل گیری های خاصی در این سریال نیز در خلال هر قسمت پیش می آید. اتفاقاتی که بیانگر ارائه پیشنهاد برای یک گروه هنری تئاتر بوده تا ماجراهای هیجان برانگیزی رقم بخورد.

رمزگشایی های جالب و متفاوت هر قسمت از این سریال نیز نکته مثبت آن است. از جمله اتفاقات و معماهایی است که هن مخاطبان را درگیر می کند. معماهای ساده و در عین حال پیچیده و شکل و شمایل خاص روایت ها که بر زیبایی آکتور می افزاید.

محمدزاده که پیش از این در سریال قورباغه توانسته بود به موفقیت برسد. او حالا در یک سریال نمایش خانگی دیگر و در موقعیتی متفاوت با هنرنمایی جالب خود جلوی دوربین های تلویزیونی قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها