کد خبر : 31575
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

تغییر سیستم حریف اینترمیلان، فروزینونه/ روشی که سیمونه اینزاگی را به دردسر انداخت

تغییر سیستم حریف اینترمیلان، فروزینونه/ روشی که سیمونه اینزاگی را به دردسر انداخت
تغییر روش و نوع سیستم حریف اینتر میلان یعنی تیم  فروزینونه باعث شد تا تیم میلانی به دردسر بیافتد. روشی که آنها به کار بردند تا سیمونه اینزاگی مجبور به تغییر تاکتیک شود؛

تغییر روش و نوع سیستم حریف اینتر میلان یعنی تیم  فروزینونه باعث شد تا تیم میلانی به دردسر بیافتد. روشی که آنها به کار بردند تا سیمونه اینزاگی مجبور به تغییر تاکتیک شود.

البته در نهایت شارگدان اینزاگی موفق زا زمین خارج شده و با دو گل بر حریفشان چیره شدند.

در جریان دیدار هفته دوازدهم سری آ ایتالیا دیدار دو تیم اینتر میلان با فروزینونه با برتری دو بر صفر اینتر میلانی ها و هم تیمی های سیمونه اینزاگی به پایان رسید. بازی که بر خلاف پیش بینی های سرمربی اینتر سیمونه اینزاگی پیگیری شد. چرا که تیم حریف از روش تاکتیکی متفاوت دیگری بر خلاف پیش بینی ها استفاده کرده بود.

سیمونه اینزاگی

دیدارهای سخت یکی پس از دیگری اینتر و سایر مدعیان در سری آ ایتالیا

سیمونه اینزاگی در این باره گفت مهیا کردن خود برای هر دیداری در لیگ ایتالیا سخت است. با این وجود از این توقع برخوردار بودیم که مقابل فروزینونه انها سیستم تاکتیکی خاصی را بهره ببرند. با این وجود آنان از سیستم متفاوتی بهره بردند. به این دلیل ما مجبور به تغییر شرایط و استفاده از روش دیگر شدیم.

بازی سازی خوب فروزینونه از خط دفاعی با کمک دروازه بان

سیمونه اینزاگی از تیم حریف به عنوان تیمی یاد کرد که در جریان طول بازی تلاش خود را برای بازی سازی خود از دفاع انجام داده بود. حتی در این مسیر سنگربان آنها نیز از شرایط بهره لازم را می برد.

او از فروزینونه به عنوان تیمی یاد کرد که به صورت سازماندهی شده کار می کردند و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار بودند.

سرمربی صاحب نام ایتالیایی این را هم گفت که بسیاری از افراد بر این اعتقاد هستند که که اینتر به دلیل سبک بازی که انجام می دهد مدعی قهرمانی است. با این وجود همگان باید مطلع باشند که اینترمیلان به عنوان ثروتمندترین باشگاه در ایتالیا محسوب نمی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها