کد خبر : 31950
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

دلیل حمایت سیمونه اینزاگی از عملکرد بازیکنان اینترمیلان در فصل

دلیل حمایت سیمونه اینزاگی از عملکرد بازیکنان اینترمیلان در فصل
عملکرد بازیکنان اینترمیلان در فصل جاری باعث شده تا اینزاگی لب به تحسین از بازیکنانش گشاید.؛

آمار فوق العاده اینتر میلان در بازی های گذشته باعث شده تا سیمونه اینزاگی لب به تحسین از بازیکنان خود گشوده و از آنها به بزرگی یاد کند.

سیمونه اینزاگی بعد از پیروزی تیمش مقابل فیورنتینا با نتیجه یک بر صفر در بیست و دومین هفته سری آ ایتالیا در گفتگویی که با خبرنگاران داشت اعلام کرد نمی تواند هیچ گونه ایراد و شکایت از بازیکن های اینتر میلان داشته باشد.

وی در دلیل تحسین از بازیکنان خود اعلام کرد تیمش در هفده بازی از مجموع 21 دیدار گذشته توانسته به برتری برسد. در این مدت آنها موفق به بازگشودن 50 بار دروازه حریفان شده و فقط و فقط ده گل دریافت کردند. با این اوصاف فقط می توان از آنان تحسین نمود و دست زد.

سیمونه اینزاگی با تاکید بر این که تمامی بازی های تیمشان سخت است مخصوصا دیداری که در فلورانس با فیورنتینا بازی کردیم. این فصل از بازی های ما در سری آ از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در باره برد تیمش مقابل فیورنتینا نیز گفت بعد از آن که تیمش پیش افتاد فرصت های زیادی برای باز کردن مجدد دروازه حریف داشت ولی سنگربان آنها سیوهای خوبی داشت و اجازه گلزنی بیشتر نداد. به ویژه این که در نیمه دوم روی ضد حملات بسیار خوب عمل کردیم و این از کیفیت ما پرده بر می دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها