کد خبر : 32076
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

باید قدم به قدم پیش رفت/ یوونتوس و میلان برای قهرمانی تسلیم نمی شوند

باید قدم به قدم پیش رفت/ یوونتوس و میلان برای قهرمانی تسلیم نمی شوند
اینزاگی سرمربی اینتر میلان تاکید کرد: باید قدم به قدم پیش رفت. همچنین یوونتوس و میلان برای قهرمانی تسلیم نمی شوند؛

برد چهار بر صفر شب گذشته اینتر میلان مقابل سالرنیتانا در سری آ ایتالیا و نقطه نظرات اینزاگی سرمربی اینتر میلان در باره شرایط تیم و نگاهی به ادامه بازی ها را مرور کنیم.

در دیدار شب گذشته اینتر مقابل سالرنیتانا، گل های اینترمیلان را در این بازی مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز، دنزل دومفرایز و مارکو آرناتوویچ به ثمر رساندند.

اینزاگی بعد این برد با بیان این که شاگردانش در این دیدار عالی بودند افزود: تیمش بازی حرفه ای با سبکی درست مقابل آنها ارائه کرد. همچنین مقابل تیمی بازی کردیم که در هفته های گذشته مشکلان زیادی برای تیم هایی همچون میلان و یوونتوس و ناپولی درست کرده بود.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر با وجود شکست دادن پرگل تیم حریف یعنی سالرنیتانا در هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا اعلام کرد بایستی قدم به قدم پیش رفته و هدفمان بر این است که تا پایان بازی ها تا انتها پیش برویم.

به گفته وی مسیری بزرگ و طولانی در پیش رو داشته و بایستی تا آخرین تلاش و توانمانمان ادامه بدهیم چرا که دو باشگاه میلان و یوونتوس تا انتها تسلیم نمی شوند.

همچنین سیمونه اینزاگی یادآور شد بایستی این را دانست که در رشته فوتبال قطعیتی وجود نداشته و بایستی تمرکز خود را حفظ کنیم.

او همچنین تاکید کرد به خوبی مطلع است که مسیری طولانی در انتظار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها