کد خبر : 13725
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

تفریح عثمان دمبله به اندازه حرفهای مردم نبود

تفریح عثمان دمبله به اندازه حرفهای مردم نبود
عثمان دمبله از روزهایی سخن گفت که در آن به تعبیر خودش وقتش را بیهوده هدر می داد البته مردم در تعریف آن زیاده روی می کردند.؛

تفریح و خوشگذرانی عثمان دمبله به اندازه حرفهای مردم نبود؛ این حرفها را خود عثمان دمبله در توصیف مقطعی از روزگار و زندگی خود عنوان کرد که به اعتقادش در آن دوران می توانست وقتش را بیهوده تلف نکند.

عثمان دمبله بازیکن موفق این روزهای بارسلونا با اشاره به اینکه در مقطعی وقتش را بیهوده هدر می داد، اعلام کرد بین سالهای 2017 تا 2021 برخی از اوقات خود را به شکل زیادی هدر می داده است.

به گفته وی در آن مقطع مدام به بیرون رفته و در پی تفریح و خوشگذرانی بود البته نه به شکل و شمایلی که مردم گاها آن را نقل کرده و یا متصور می شوند.

عثمان دمبله به روزهای خوب و پیشرفتش از زمان سرمربیگری رونالد کومان اشاره کرد و گفت با آمدن ژاوی به بارسلونا پیشرفت و تلاش خودش را بیشتر نیز کرده است.

عثمان دمبله مرد شماره یک این روزهای بارسلونا

عثمان دمبله

وی به بدبیاری های خود در مصاحبه نیز تاکید کرد و گفت مرتب در مقطعی از بخش همسترینگ دچار مصدوم شدن می شد و این به بازی کردن و ثباتش لطمه وارد می کرد.

مربیان نیز به وی مرتب تاکید می کردند که چنانچه بیشتر پشتکار نداشته باشم با مشکلات عدیده ای درفوتبال و پیشرفتم مواجه خواهم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها