کد خبر : 832
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

تورهای گردشگری جام جهانی فوتبال قطر آیا قانونی هستند

تورهای گردشگری جام جهانی فوتبال قطر آیا قانونی هستند

در خصوص تورهای گردشگری جام جهانی فوتبال 2022 قطر و قانونی بودن یا نبودن آنها در این مطلب خواهیم خواند. آیا تورهای گردشگری، تفریحی و ورزشی قطر 2022 دارای مجوزهای لامز برای برگزاری هستند یا خیر با بیشتر شدن تب و تاب مسابقات فوتبال جام جهانی قطر 2022 و نزدیک شدن به ایام برگزاری این

در خصوص تورهای گردشگری جام جهانی فوتبال 2022 قطر و قانونی بودن یا نبودن آنها در این مطلب خواهیم خواند. آیا تورهای گردشگری، تفریحی و ورزشی قطر 2022 دارای مجوزهای لامز برای برگزاری هستند یا خیر

با بیشتر شدن تب و تاب مسابقات فوتبال جام جهانی قطر 2022 و نزدیک شدن به ایام برگزاری این رویداد بزرگ جهانی، تورهای گردشگری با عنوان اعزام به مسابقات فوتبال جهانی قطر در حال فعالیت هستند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در این خصوص اعلام کرده که تا کنون یعنی تا سوم اردیبهشت ماه 1401 هیچ کدام از این آژانسهای مسافرتی مجوز فروش تورهای جام جهانی را ندارند.

به گفته وی با توجه به اینکه تا ابتدای اردیبهشت ماه نیز قیمت پرواز به قطر و همچنین بهای هتل و بلیط رویداد نیز مشخص نشده است، بنابراین لازم است که مردم و علاقه مندان با آگاهی نسبت به این موضوع، هوشیار باشند.

لازم به ذکر است مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 قطر از اواسط پاییز آغاز خواهد شد و با توجه به حضور تیم ملی کشورمان در این رقابتها و همگروهی با تیم انگلیس که مخترع و مبدع فوتبال بوده و دارای ستارگان مطرح و شاخص بسیار زیادی است و همچنین آمریکا که همواره کری های زیادی بین طرفداران فوتبال ایران و آمریکا وجود داشته به نظر می رسد بازیهای داغ و پرهیجانی در انتظار داشته باشیم. تیم سوم گروه ایران نیز یکی از تیمهای اوکراین، ولز و اسکاتلند خواهد بود.

تیم ملی کشورمان تا کنون هیچ گاه موفق به صعود از گروه خود نشده است و در این دوره از مسابقات با توجه به قرعه نسبتا آسانی که در آن قرار گرفته، و همچنین احتمال حضور تماشاگران زیاد ایرانی به دلیل فاصله کم مسافتی ایران با قطر، و در اختیار داشتن نسل طلایی فوتبال کشورمان که همواره تعداد پرشماری از بازیکنان ملی پوشمان در تیمهای مطرح و درجه یک اروپا در حال بازی بوده و از تجربه کافی نیز برخوردارند، به نظر می شود ایران را از شانسهای بالای صعود به دور بعدی جام جهانی 2022 قطر دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس تابوت های مومیایی تازه کشف شده از مصر باستان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به افزایش گردشگران داخلی و مخصوصا […]

trackback
قرارداد 10 میلیون پوندی بکام با قطری ها و انتقاد شدید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تبلیغ جاذبه های گردشگری این کشور در […]