کد خبر : 21574
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

تقویم با عکس رونالدو توسط منچستریونایتد طراحی شد + عکس

تقویم با عکس رونالدو توسط منچستریونایتد طراحی شد + عکس
توسط باشگاه منچستریونایتد تقویم با عکس رونالدو چاپ شد.؛

تقویم رسمی میلادی منتشر شده توسط باشگاه منچستریونایتد رونمایی شد. در این تقویم عکس رونالدو با وجود فسخ قرارداد و جدایی نامناسب از این باشگاه در ماه اول میلادی رونمایی و جانمایی شده است.

این موضوع با تعجب هواداران و کاربران فضای مجازی همراه شد. در شرایطی که رونالدو حدود دو ماهی می شود که با منچستریونایتد قطع همکاری کرده و حتی جدایی مناسبی را نیز نداشته و منجر به حاشیه رفتن این باشگاه شده بود؛ در نهایت با لطف و نگاه مثبت باشگاه مواجه گردید.

تصویر و نام رونالدو در ماه ژانویه تقویم رسمی منچستریونایتد چاپ شده و خودنمایی می کند. افرادی که تقویم منچستر را خریداری خواهند کرد به مدت 30 روز چهره بازیکنی را خواهند دید که در نیمه راه به شکل نامناسبی این تیم را ترک کرد. البته مطمئنا ارادت هواداران منچستر نسبت به رونالدو شاید کم نشود. آن هم به لطف سالها افتخار آفرینی و درخشش رونالدو در دوران جوانی در این تیم.

تقویم با عکس رونالدو توسط منچستریونایتد طراحی شد + عکس

تقویم ماه ژانویه میلادی با عکسی از رونالدو

شاید طراحی تقویم ماه ژانویه میلادی نیز با در نظر گرفتن سوابق و افتخارات رونالدو در گذشته توسط مسئولان منچستر مورد توافق و موافقت قرار گرفته است. اتفاقی که با وجود جدایی رونالدو کمی تعجب برانگیز بود. البته این اتفاق شاید باعث افزایش فروش تقویم های رسمی یونایتد نیز شود. رونالدو یک برند جهانی بوده و طرفداران زیادی را نیز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کی رونالدو به عربستان می آید؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حضور رونالدو در ریاض و […]