کد خبر : 12234
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

چرا تن هاخ به رونالدو بازی نمی دهد؟

چرا تن هاخ به رونالدو بازی نمی دهد؟

دلیل بازی ندادن بیشتر به کریستیانو رونالدو توسط تن هاخ سرمربی منچستر چیست و چرا تن هاخ رونالدو را نیمکت نشین می کند؟ اریک تن هاخ پیش از شروع اولین بازی اروپاییش در قامت سرمربی منچستریونایتد که مقابل رئال سوسیداد است به این سوال مهم در خصوص نیمکت نشین کردن رونالدو پاسخ داده است. تن

دلیل بازی ندادن بیشتر به کریستیانو رونالدو توسط تن هاخ سرمربی منچستر چیست و چرا تن هاخ رونالدو را نیمکت نشین می کند؟

اریک تن هاخ پیش از شروع اولین بازی اروپاییش در قامت سرمربی منچستریونایتد که مقابل رئال سوسیداد است به این سوال مهم در خصوص نیمکت نشین کردن رونالدو پاسخ داده است.

تن هاخ می گوید رونالدو را در بازی برنتفورد در ترکیب اصلی قرار داده بود اما وی بعد از آن در ترکیب اولیه قرار نگرفت ولی او اکنون آماده قرارگیری در ترکیب اصلی است «اشاره تلویحی تن هاخ به ناآماده بودن رونالدو برای قرارگیری در ترکیب اصلی در بازی های گذشته و بهبود وضعیت بدنی و آمادگیش در شرایط کنونی».

تن هاخ رونالدو

اریک تن هاخ این را هم گفت که رونالدو اکنون می تواند در بسیاری از بازی های ما در این فصل در ترکیب اصلی نیز قرار بگیرد.

تن هاخ با بیان این جملات اشاره داشته که می خواهد به رونالدو فرصت بیشتری برای بازی کردنبدهد و احتمالا او را بازیکن فیکس تیمش نیز کند و این فرصت خوبی برای رونالدو می تواند باشد تا بار دیگر قابلیتهای خود را نشان دهد و چه بازی بهتر از بازی لیگ اروپایی که امشب می تواند اولین گام آن باشد.

تن هاخ در خصوص تمدید قرارداد با رشفورد نیز که اکنون بهترین بازیکن تیمش نیز است، عنوان کرد مطمئن است که مالکان باشگاه این موضوع را مدیریت و کنترل خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نظر تن هاخ در خصوص جدایی رونالدو از منچستریونایتد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تن هاخ بعد از شنیدن […]