کد خبر : 29846
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

جدایی مارسلو بروزوویچ بعد از 8 سال و انتقال به النصر

جدایی مارسلو بروزوویچ بعد از 8 سال و انتقال به النصر
یک خرید بازیکن بزرگ دیگر برای النصر. مارسلو بروزوویچ ستاره اینتر میلان بعد از انجام بیش از 330 بازی برای اینتر به النصر عربستان می پیوندد؛

یک خرید بازیکن بزرگ دیگر برای النصر. مارسلو بروزوویچ ستاره اینتر میلان بعد از انجام بیش از 330 بازی برای اینتر به النصر عربستان می پیوندد.

این ستاره با اینتر میلان موفق شده بود یک اسکودتو برنده شده و دو بار نیز فاتح جام حذفی شود. وی همچنین دو سوپرجام ایتالیا را نیز به دست آورده بود.

عنوان شده رقم قرارداد مارسلو بروزوویچ با النصر عربستان 23 میلیون یورو خواهد بود. این در شرایطی بود که وی در اینتر میلان 12 میلیون یورو دریافتی داشت.

از نکات جالب در خصوص مارسلو بروزوویچ این که بارسلونا به شدت خواهان به خدمت گیری این بازیکن بود. ولی در نهایت وی با قبول درخواست النصر عربستان صلاح دید هم تیمی رونالدو شود.

ژاوی نیز امیدهای زیادی برای به خدمت گیری مارسلو بروزوویچ داشت. اما پیشنهاد سنگین ارائه شده از سوی النصر در نهایت این بازیکن را راهی باشگاه زردپوشان شهر ریاض عربستان نمود. بازیکنی که در این فصل در تلاش خواهد بود تا بتواند به فتح جام برای النصر کمک کند. تا ناکامی فصل پیش برای این تیم پیش نیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها