کد خبر : 14770
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

تلخکامی دورتموند بعد جدایی لواندوفسکی

تلخکامی دورتموند بعد جدایی لواندوفسکی
تلخکامی و نتایج عجیب و ضعیف دورتموند بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی از تیم خوب آلمانی ادامه دارد و آن ها در نتیجه گیری همچنان ضعیف عمل می کنند.؛

به گزارش مارال نیوز، بعد از جدایی لواندوفسکی از بورسیا دورتموند به نظر می رسد این تیم آلمانی با روزهای خوب خود فاصله زیادی گرفته است و در نتایج به دست آمده نیز این موضوع مورد تأئید و مشخص است.

لواندوفسکی به همان اندازه که زمینه رشد و نتایج خوب دورتموند را فراهم می کرد به نظر می رسد به همان اندازه نیز به بارسلونا کمک کرده و می کند.

روزهای تیره بارسلونا با آمدن لواندوفسکی به شبهای روشنی تبدیل شده و در مقابل دورتموندی که همیشه یک پای قهرمانی در بوندسلیگا بوده نیز از رقابت با بایرن مونیخ و سایر رقبا بازمانده است.

نمونه تیره بختی های دورتموند روز گذشته در بازی خارج از خانه مقابل تیم نه چندان قوی کلن رقم خورد، در بازی که دورتموند 3 گل دریافت کرد و تنها دو بار موفق به باز کردن دروازه حریف شد تا با نتیجه 3 بر 2 مقابل حریف خود نتیجه را واگذار کند.

در دیگر دیدارهای بوندسلیگا وردربرمن 5 بر 1 مونشن گلادباخ را شکست داد و فرانکفورت نیز 2 بر 0 از سد یونیون برلین گذشت. لایپزیک مدعی نیز با 4 گل بوخوم را درهم کوبید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها