کد خبر : 12794
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

نظر مثبت ذوالفقارنسب به حضور نکونام در تیم ملی

نظر مثبت ذوالفقارنسب به حضور نکونام در تیم ملی

در خبری که از قول بیژن ذوالفقار نسب توسط تسنیم منعکس شده ایشان حضور جواد نکونام در تیم ملی و جمع کادر فنی کشورمان را در رقابتهای مهم پیش رو مثبت اریابی کرده اند. به گفته این پیشکسوت و کارشناس فوتبال بودن جواد نکونام در کنار تیم ملی خیلی خوب خواهد بود و خوشحال خواهم

در خبری که از قول بیژن ذوالفقار نسب توسط تسنیم منعکس شده ایشان حضور جواد نکونام در تیم ملی و جمع کادر فنی کشورمان را در رقابتهای مهم پیش رو مثبت اریابی کرده اند.

به گفته این پیشکسوت و کارشناس فوتبال بودن جواد نکونام در کنار تیم ملی خیلی خوب خواهد بود و خوشحال خواهم شد که دستیار ایرانی را در ترکیب کادر فنی تیم ملی در جام جهانی ببینیم.

به گفته او جواد عملکرد خوبی در عرصه مربیگری داشته و به شکل حرفه ای نیز فعالیت می کند و مطمئنا می تواند وی به تیم ملی کمک شایانی کند.

کارلوس کی روش

ذوالفقار نسب بر لزوم داشتن دو یا سه مشاور فوتبالی توانمند درجه یک در کنار تیم ملی و همچنین روانشناس ورزشی تاکید کرد و اعلام کرد که فدراسیون فوتبال نیز نباید برگزیدن تمامی دستیارهای کی روش را به او واگذار نماید و برای حضور یافتن مربیانی همچون جواد نکونام در ترکیب کادر فنی بایستی پافشاری و همت خرج دهد.

به گفته ذوالفقارنسب در حال حاضر شرایط تیم ملی با مقطعی که کی روش در آن به مربیگری در تیم ملی ایران می پرداخت تفاوت هایی داشته و بازیکنان تازه ای پرورش و معرفی شده اند و بایستی منتظر این موضوع بمانیم تا اطلاعات بیشتری از اردوی آماده سازی تیم ملی بگیریم اما آنچه که مسلم است این بوده که در فهرست نهایی تیم ملی مطمئنا بازیکنان تازه ای را خواهیم دید که قبل از این با کی روش کار نکرده بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها