کد خبر : 5596
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

دلایل رونالدو برای ترک منچستریونایتد و جدایی چیست

دلایل رونالدو برای ترک منچستریونایتد و جدایی چیست

چرا کریستیانو رونالدو می خواهد منچستریونایتد را ترک کند؟ دلیل اصلی جدایی منچستریونایتد توسط رونالدو فاش شد تا این بازیکن یک قدم دیگر برای تصمیم قاطعانه خود و ترک اولدترافورد نزدیک شود. به گزارش مارال نیوز، رونالدو بزرگترین و پرافتخارترین بازیکن جهان که رکوردهای مختلفی را نیز توانسته جا به جا کند، در یک قدمی

چرا کریستیانو رونالدو می خواهد منچستریونایتد را ترک کند؟ دلیل اصلی جدایی منچستریونایتد توسط رونالدو فاش شد تا این بازیکن یک قدم دیگر برای تصمیم قاطعانه خود و ترک اولدترافورد نزدیک شود.

به گزارش مارال نیوز، رونالدو بزرگترین و پرافتخارترین بازیکن جهان که رکوردهای مختلفی را نیز توانسته جا به جا کند، در یک قدمی جدایی از منچستر یونایتد است.

از چلسی، بایرن مونیخ، رم و اینترمیلان و دیگر باشگاه های متمول و صاحب نام اروپایی از مقاصد احتمالی رونالدو بعد از جدایی از منچستریونایتد یاد می شود اما همه اینها احتمال بوده و پرداخت دستمزد هنگفت رونالدو کار هر کسی نمی تواند باشد.

چرا رونالدو می خواهد منچستر را ترک کند

با این وجود رونالدو که خود را مدیون به منچستریونایتد دانسته و سالهای شروع فوتبالش عجین شده بود با درخشش در این تیم، بنابراین شاید از ته دلش دوست داشته باشد که باز هم به فوتبال حرفه ای خود در منچستر یونایتد ادامه دهد. اما چه عاملی دست در دست هم داده تا کریستیانو رونالدو ساز جدایی از اولدترافورد و ترک شیاطین سرخ بزند؟

دلایل تصمیم جدایی رونالدو از منچستریونایتد

منچسترایوینگ نیوز نام نشریه پرتیزار و معتبر انگلیسی دلایل و علت های تصمیم جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد را فاش کرد.

به ذعم این رسانه به دلیل جریمه باشگاه برای کاهش 25 درصدی دستمزد بازیکنان منچستریونایتد؛ رونالدو این اتفاق را شایسته خود نمی داند.

باشگاه منچستر یونایتد به این دلیل رقم قرارداد بازیکنان را 25 درصد کاهش داده و آنها را جریمه کرده که آنها در این فصل از راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا جا مانده و تنها به عنوان ششم لیگ جزیره رسیدند.

دلایل رونالدو برای ترک منچستریونایتد و جدایی چیست

اما رونالدو از این اتفاق و کاهش قراردادش به 360 هزار پوند ناراضی است. او معتقد است که عملکرد شخصی مناسبی در منچستر داشته و با وجود نتایج ضعیف منچستر، 24 گل برای منچستری ها به ثمر رسانده و استحقاق این جریمه را نداشته است.

نگرانی از عدم موفقیت منچستر در ادامه راه

علاوه بر این، رونالدو از نحوه نقل و انتقالات بازیکنان و عملکرد خرید تابستانی نیز ناراضی است و شاید ترس او از عدم موفقیت منچستر در فصل آتی نیز به این تصمیم او برای جدایی از رونالدو کمک کند.

باید منتظر روزهای آتی برای دیدن تصمیم نهایی رونالدو برای ماندن یا ترک اولدترافورد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] منچستر یونایتد نیز به مانند رقبای خود از کیت جدید و لباس های جدیدش رونمایی کرده است. […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی نروژه […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به بازی کردن در منچستر یونایتد […]