کد خبر : 24008
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

تمجید همراه با اغراق از رونالدو در عربستان

تمجید همراه با اغراق از رونالدو در عربستان
به نظر می رسد تمجید همراه با اغراق از رونالدو در عربستان در حال انجام است. شاید هم این صحبتها با توجه به شناخت خوب از رونالدو باشد و واقعا عملی شود. از آینده کسی خبردار نیست.؛

تعریف و تمجیدهای همراه با اغراق از کریستیانو رونالدو. در شرایطی که رونالدو در فوتبال اروپا مدتها به دور از پیشنهاد خوب از تیمهای مطرح بود. همچنین وی در منچستریونایتد نیز در ترکیب اصلی تیمش نبود. وی مدتی نیز به عنوان یار تعویضی وارد زمین مسابقه می شد.

رودی گارسیا سرمربی النصر عربستان سعودی صحبت همراه با اغراقی از وی داشت.

سرمربی النصر اعلام کرد رونالدو برترین بازیکن دنیا است. البته او می تواند دوران حرفه ای فوتبال خودش را در عربستان به اتمام نرسانده و به اروپا بازگردد.

رونالدو که اکنون حدود 38 سالگی خودش را سپری می کند. او در روزهایی که در منچستریونایتد حضور داشت نیز به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده و نتوانسته بود نقد مثبت کارشناسان را در پی داشته باشد. حتی حضور او در بازی اول النصر نیز همراه با عملکرد نه چندان خوب وی بود.

با این وجود صحبت از بازگشت رونالدو به سطح اول فوتبال اروپا آن هم دو سال بعدتر از این کمی سخت به نظر می رسد.

البته رونالدو نشان داده که مرد کارهای سخت و نشدنی است هر چند وی بعد از حضور در آسیا و دو سال پیرتر شدن شاید نتواند در اروپا به مانند گذشته حضور مثبت دوران جوانی خودش را تجربه کند. باید دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قاتل النصر و رونالدو در عربستان فاتح سوپرکاپ شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سوپرکاپ عربستان الاتحادی شد که […]