کد خبر : 30622
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

ژاپن شگفتی سازی در والیبال را مقابل اسلوونی کامل کرد

ژاپن شگفتی سازی در والیبال را مقابل اسلوونی کامل کرد
والیبالیست های بلند قامت ژاپنی توانستند شگفتی سازی را در لیگ ملتها با صعود به جمع 4 تیم نهایی کامل کنند. ژاپن توانست با برتری قاطع 3 بر 0 مقابل اسلوونی راهی 4 تیم نهایی رقابت ها شود؛

والیبالیست های بلند قامت ژاپنی توانستند شگفتی سازی را در لیگ ملتها با صعود به جمع 4 تیم نهایی کامل کنند. ژاپن توانست با برتری قاطع 3 بر 0 مقابل اسلوونی راهی 4 تیم نهایی رقابت ها شود.

ژاپن که مزد قرارگیری در جایگاه دوم رقابت ها در مرحله گروهی را با بازی مقابل تیم نسبتا ضعیف تر نسبت به سایر تیم های حاضر در این مرحله گرفته بود. توانست قاطعانه نیز اسلوونی را شکست دهد.

در دست اول ژاپن کمی کارش گره خورد و با نتیجه 26 بر 24 به برتری رسید. اما در دستهای دوم و سوم کار ساده تری را سامورایی ها داشتند.

والیبال ژاپن

دست دوم را که از ابتدا اختلاف امتیاز قابل توجهی را داشتند نیز حفظ کردند تا 25 بر 18 پیروز از زمین خارج شوند. در ست سوم نیز باز این ژاپن بود که 25 بر 22 بر اسلوونی غلبه کرد.

این بازی از ساعت 18:30 دقیقه امروز پنجشنبه 29 تیرماه برگزار می شود.

در دیگر بازی نیز برزیل مقابل لهستان نتوانست کاری از پیش برده و سه بر صفر باخت تا لهستانی ها دیگر تیم صعود کرده به جمع 4 تیم پایانی لیگ ملتهای والیبال جهان شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها