کد خبر : 6482
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳

تمرین انفرادی ستاره فوتبال کشور به دور از تیم

تمرین انفرادی ستاره فوتبال کشور به دور از تیم

تمرینات انفرادی بازیکن مطرح فوتبال ایران و استقلال در شرایطی که بدون تیم مانده به منظور آماده نگه داشتن بدن خود؛ به صورت انفرادی و تنهایی تمرینات خود را پیگیری می کند. به گزارش مارال نیوز، وریا غفوری ستاره فوتبال استقلال که در سالهای اخیر با استقلال تهران توانست یکبار فاتح جام حذفی و یکبار

تمرینات انفرادی بازیکن مطرح فوتبال ایران و استقلال در شرایطی که بدون تیم مانده به منظور آماده نگه داشتن بدن خود؛ به صورت انفرادی و تنهایی تمرینات خود را پیگیری می کند.

به گزارش مارال نیوز، وریا غفوری ستاره فوتبال استقلال که در سالهای اخیر با استقلال تهران توانست یکبار فاتح جام حذفی و یکبار لیگ برتر فوتبال کشور شود، بعد از جدایی از استقلال و همچنین عدم توافق تا بدین لحظه با فولاد خوزستان، برای دور نماندن از شرایط آمادگی بدنی و حفظ توانایی بدنی خود به صورت تنها و انفرادی تمرین خود را در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی سپری می کند.

جدایی ناخواسته از تیم محبوب و مورد علاقه این ستاره فوتبال، به هر حال برای هواداران و خود وریا غفوری سخت بود اما زندگی در جریان بوده و وریا در تلاش خواهد بود تا قابلیتهای خود را بار دیگر در تیمی دیگر نشان دهد.

عکسهایی از تلاش و پشتکار و تمرینات ستاره فوتبال کشورمان، بازیکن محبوب استقلال و تیم ملی وریا غفوری را در زیر ببینید.

منبع عکسها سایت ورزش 3 می باشد.

تمرینهای انفرادی وریا 

تمرین انفرادی

استارت های سریع انفرادی وریا غفوری در تمرین

تمرین خصوصی و تنهایی به دور از تیم

تمرینات انفرادی ستاره فوتبال استقلال و ایران

تمرینات انفرادی فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] انفرادی تمرین کردن رونالدو بیشتر به این دلیل بود که او سودای جدایی از منچستر یونایتد داشت و به این دلیل رغبتی برای بازگشت به یونایتد و حضور در اردوی دوستانه و تمرینات این تیم نداشت. […]