کد خبر : 267
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

غرق شدن اعضای یک خانواده در ساحل چابهار سیستان و بلوچستان

غرق شدن اعضای یک خانواده در ساحل چابهار سیستان و بلوچستان

متاسفانه 3 نفر از اعضای یک خانواده در یکی از سواحل سیستان و بلوچستان در چابهار غرق شدند. اتفاق تلخ و ناگواری که باعث از دست رفتن سه نفر از اعضای یک خانواده شد. خبرگزاری ایرنا با اعلام این خبر از زبان مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر عنوان کرد: این اتفاق درساحل صخره ای

متاسفانه 3 نفر از اعضای یک خانواده در یکی از سواحل سیستان و بلوچستان در چابهار غرق شدند. اتفاق تلخ و ناگواری که باعث از دست رفتن سه نفر از اعضای یک خانواده شد.

خبرگزاری ایرنا با اعلام این خبر از زبان مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر عنوان کرد: این اتفاق درساحل صخره ای دریابزرگ چابهار  رقم خورده است.

حریان نیز از این قرار بوده که اعضای خانواده در ساخل مشغول بازی بودند که متاسفانه با غرق شدگی دختر، پسر و پدر این خانواده همراه می شود. پدر این خانواده 35 سال سن داشته و دختر و پسرهای ایشان به ترتیب 8 و 5 ساله بودند.

بنا بر گفته های منابع، ابتدا برادر کوچکتر به داخل آب هدایت می شود و در ادامه خواهرش سریعا به سمت دریا می رود و غرق می شود. بلافاصله پدر و مادر نیز خود را به داخل دریا می اندازند تا نسبت به نجات فرزندانشان اقدام کنند اما پدر این خانواده غرق شده ولی مادر نجات پیدا می کند.

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها