کد خبر : 12806
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

تنها یک گام تا صدرنشینی رم در ایتالیا فاصله است

تنها یک گام تا صدرنشینی رم در ایتالیا فاصله است

فقط یک امتیاز و یک گام دیگر باشگاه رم با هدایت مورینیو فاصله دارد تا این تیم پرطرفدار ایتالیایی بتواند به عنوان قهرمان سری آ و صدرنشین این مسابقات مهم شناخته شود. رم که سال پیش در کنفرانس اروپا قهرمان شد، حالا در تلاش برای کسب افتخار دیگری این بار در سری آ است تا

فقط یک امتیاز و یک گام دیگر باشگاه رم با هدایت مورینیو فاصله دارد تا این تیم پرطرفدار ایتالیایی بتواند به عنوان قهرمان سری آ و صدرنشین این مسابقات مهم شناخته شود.

رم که سال پیش در کنفرانس اروپا قهرمان شد، حالا در تلاش برای کسب افتخار دیگری این بار در سری آ است تا در صدر جدول جایگاهش را تحکیم بخشد.

آنها دیشب با دو گل از سد امپولی گذشتند. گلهای رم را در این بازی پائولو دیبالا و تامی آبراهام به ثمر رساندند و البته آنها یک پنالتی نیز در دقیقه 80 توسط پلگرینی از دست دادند.

امپولی نیز یکی از گلها را توانست جبران کند اما در نهایت این رم بود که پیروز این نبرد حساس با نتیجه 2 بر 1 شد. این برد چهارمین پیروزی رمی ها بود تا فاصله آنها با جایگاه نخست در سری آ را تنها به یک امتیاز کاهش بدهند.

رمی ها در سالهای اخیر در سری آ ایتالیا موفقیت چندانی دست نیاورده اند و در تلاشند تا با بازیکنان بزرگی که در این فصل خریداری کردند و با هدایت سرشناس ترین مربی جهان خوزه مورینیو افتخار بزرگی کسب کرده و بتوانند تاریخ ساز و رکورد شکن شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها