کد خبر : 1053
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

متخلفان کشتار خرس آمل به قاطعانه ترین شکل مجازات شوند

متخلفان کشتار خرس آمل به قاطعانه ترین شکل مجازات شوند

خبر تلخ کشتار خرس آمل از خبرهای ناامید کننده ای بود که بعد از اتفاقات اخیر و جریانهایی که برای پلنگ قائمشهر و خرس اردبیل اتفاق افتاده بود؛ شنیده شد. چنین اتفاقات تلخ و سیاهی که با رمز بی اخلاقی و پا گذاشتن بر روی منش های انسانی روی می دهد متاسفانه باعث می شود

خبر تلخ کشتار خرس آمل از خبرهای ناامید کننده ای بود که بعد از اتفاقات اخیر و جریانهایی که برای پلنگ قائمشهر و خرس اردبیل اتفاق افتاده بود؛ شنیده شد.

چنین اتفاقات تلخ و سیاهی که با رمز بی اخلاقی و پا گذاشتن بر روی منش های انسانی روی می دهد متاسفانه باعث می شود تا در نام گذاشتن اسم انسان بر روی چنین افرادی تردید کرد. افرادی که برای تخلیه هیجان خود، گرفتن عکس یادگاری و یا طبیعت و منطقه خود را تنها متعلق به خود دانستن و بهانه هایی دیگر به خود اجازه کشتار می دهند و انسانیتشان را با این قبیل کارها به زیر سوال می برند. باید به آنها گفت: «بای ذنب قتلت؟» به کدامین گناه کشته شدند؟.

آه حیوانات مطمئنا گلوی بانیان چنین کارهایی را سخت فشار خواهد داد و باید پاسخگو باشند.

عکی از توحش انسانهای ناجوانمرد که به یک خرس بی گناه معصوم و زبان بسته هم رحم نکرده و به این شکل از حق حیاتش چشم پوشی کرده و کشتند را ببینید:

کشتن ناجوانمردانه خرس در امل

مطمئنا بانیان این کار در دنیا و آخرتشان پاسخ کار غیراخلاقیشان را خواهند داد. خدای ما و حیوانات یکی است و نفرین جانداران مظلوم سخت اثرپذیر است.

به این امید که دیگر شاهد چنین اقدامات شیطانی و ناجوانمردانه ای نباشیم چرا که حیوانات هم جزوی از سیاره ما هستند و ما نباید خود را مالک کره زمین بدانیم. در این راستا بایستی تعامل صحیح با آنها را یاد گرفته و خودخواهی را در مواجهه با حیات وحش کنار بگذاریم.

اتفاق کشتار خرس آمل در منطقه ای به نام فیلبند مازندران از توابع آمل اتفاق افتاده است. سن این خرس کشته شده دو سال تشخیص داده شده و گویا بانیان کشتار خرس، به بی رحمانه ترین شکل خرس را به تکه سنگی تکیه داده و شکم خرس را خالی کرده اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها