کد خبر : 27645
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

اسماعیل بن ناصر کار ناپولی را در میلان تمام کرد

اسماعیل بن ناصر کار ناپولی را در میلان تمام کرد
ستاره آث میلان اسماعیل بن ناصر کار ناپولی را در میلان تمام کرد.؛

روی پاس گل رافائل لیائو ستاره آث میلان اسماعیل بن ناصر توانست کار ناپولی را در بازی رفت لیگ اروپا تمام کند. در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 دقیقه میلان از ناپولی پذیرایی کرد.

ناپولی که در لیگ سری آ قهرمانی خود را تا حدود زیادی مسجل کرده امیدوار بود مقابل میلان کار سختی نداشته باشد. اما همه چیز طبق خواسته ناپولی پیش نرفت.

حساسیت این بازی به دلیل تقابل دو تیم ایتالیایی این بار در لیگ قهرمانان اروپا به اوج خود رسیده بود. چشم ایتالیا به این بازی بود و همواره کری هایی نیز بین هواداران دو تیم شکل گرفته بود.

کار سخت ناپولی در خانه خود مقابل آث میلان

آنها در دقیقه 40 توسط اسماعیل بن ناصر گل خوردند و در ادامه مسابقه تمام تلاش هایشان بی نتیجه ماند. با شکست 1 بر 0 ناپولی از میلان آنها کار سختی در خانه خود خواهند داشت.

البته ناپولی در این بازی نشان داد که می تواند دروازه میلان را باز کند و مطمئنا در حضور هواداران خود به نظر می توانند نتیجه را تغییر دهند.

بازی خوب و روان ناپولی مقابل آث میلان

در نیمه نخست ناپولی نشان داد که می تواند بر میلان غلبه کند. البته همه چیز طبق خواسته ناپولی پیش نرفت و آنها با وجود موقعیت های خوب در گلزنی عاجز ماندند.

ناپولی در شروع نیمه نخست و پیش از گل خوردن نیز چندین موقعیت خوب داشت. البته تمام موقعیت ها با بی دقتی مهاجمان و البته بدشانسی خراب شد تا آث میلان پیروز دیدار رفت لیگ قهرمانان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها