کد خبر : 21364
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

توانایی مس رفسنجان برای داشتن بهترین آمار همزمان خط حمله و دفاع

توانایی مس رفسنجان برای داشتن بهترین آمار همزمان خط حمله و دفاع
توانایی مس رفسنجان در گلزنی کمی افت کرده البته ربیعی اعلام کرده این تیم می تواند به مانند سال پیش در این حوزه نیز بهترین باشد.؛

مس رفسنجان می تواند در فاز حمله و دفاع بهترین باشد. نگاهی به عملکرد مس رفسنجان در فصل پیش و امسال نشان می دهد آنها می توانند در هر دو فاز هجومی و دفاعی تیم برتر باشند. موضوعی که سرمربی این تیم نیز به آن اشاره داشته است.

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در صحبتهای خود پیش از دیدار با استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر عنوان کرد تیمش در سال پیش جزو سه تیمی بود که بالاترین گل های زده را داشت. البته در سال جاری و این فصل نیز کمترین میزان گل های خورده را داشته ایم. این موضوع ثابت می کند که می توانیم هر دو اقدام را انجام دهیم.

ربیعی همچنین اعلام کرد: نمی توان از آمار فرار کرد. او افزود: تیمش با وجود موقعیت های زیادی که ایجاد می کند کم گل زده است. بنابراین در راستای تقویت این موضوع هستیم.

مس رفسنجان

مس رفسنجان و تلاش برای بهبود آمار گلزنی خط حمله

محمد ربیعی با بیان این که برنامه ریزی تیمش برای مقابله با شاگردان ساپینتو کمی متفاوت است، افزود: نتیجه مساوی صفر صفر در دستور کارمان نخواهد بود. اطمینان داریم اگر پای یکی دو بازیکنانمان به گلزنی باز گردد پشت سر هم آمار گلزنی نیز بالا خواهد رفت.

مس رفسنجان از جمله تیمهای خوب لیگ برتر بوده که در سالیان اخیر نه تنها دغدغه سقوط نداشته بلکه جزو تیمهای بالانشین نیز هست. مطمئنا استقلالی ها نیز فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهند داشت. برنامه و نوع صحبت های ساپینتو در نشست خبری نیز موید این نکته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها