کد خبر : 2067
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

شغل همسر پژمان جمشیدی چیست

شغل همسر پژمان جمشیدی چیست

شغل همسر پژمان جمشیدی چیست؟ کار همسر پژمان جمشیدی بازیگر فعال و شاخص سینما و تلویزیون کشورمان که خبر نامزدیش توسط سام درخشانی اعلام شد، چیست. خبر خوب ازدواج پژمان جمشیدی را حتما شما هم از زبان سام درخشانی شنیده اید. خبر خوبی که سام درخشانی آن را داده و از نامزد شدن پژمان جمشیدی

شغل همسر پژمان جمشیدی چیست؟ کار همسر پژمان جمشیدی بازیگر فعال و شاخص سینما و تلویزیون کشورمان که خبر نامزدیش توسط سام درخشانی اعلام شد، چیست.

خبر خوب ازدواج پژمان جمشیدی را حتما شما هم از زبان سام درخشانی شنیده اید. خبر خوبی که سام درخشانی آن را داده و از نامزد شدن پژمان جمشیدی خبر داده و آرزوی خوشبختی برای دوست خوبش پژمان کرده بود.

حتی سام درخشانی به شوخی نیز  در برنامه خندوانه این احتمال را داده بود که در آینده شاید کل کل بین او و دوست خوبش پژمان جمشیدی، به فرزندانشان نیز سرایت کند.

در مطلب دیگر مارال نیوز در خصوص زندگی جدید پژمان جمشیدی و زن گرفتن و متأهل شدن ایشان نیز مطلبی نوشته و تهیه شده بود که می توانید آن را نیز مطالعه بفرمایید.

خبر آنلاین ورزشی در خصوص شغل همسر پژمان جمشیدی نوشته بود:

همسر پژمان جمشیدی مثل وی اهل دنیای هنر و حتی ورزش و فوتبال نیست ولی گویا یکی از فعالان حوزه اینستاگرام است که صفحه ای بالای دویست هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان اقتصادی تبلبغات هم هست.

در خصوص صحت و سقم این مطلب و جزئیات بیشتر شاید بعدها پژمان جمشیدی و همسر ایشان بخواهند صحبت کنند.

برای پژمان جمشیدی عزیز و دوست داشتنی و نامزد ایشان در ادامه زندگی شغلی و کاری آرزوی بهترینها داریم.

پژمان جمشیدی از جمله نوابغ چند وقت اخیر تئاتر و سینمای ایران محسوب شده و با وجود جبهه گیری های ابتدایی که در روزهای اول شروع کار پژمان جمشیدی در تلویزیون بر وی گرفته می شد،

اما پژمان جمشیدی در مدت فعالیت اخیر خود نشان داد که واقعا از توانایی و مهارت و استعداد لازم برای موفقیت و درخشش در عرصه تلویزیون و سینما برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خود را به زودی با همسر خود شروع کند. […]