کد خبر : 21222
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

جایگزین محمد محبی در خط حمله استقلال کیست؟

جایگزین محمد محبی در خط حمله استقلال کیست؟
محمد محبی به دلیل محرومیت نمی تواند استقلال را در بازی مس رفسنجان همراهی کند. جانشین او کیست؟؛

جانشین محمد محبی به دلیل محرومیت پیش آمده برای این بازیکن در خط هجوم استقلال چه کسی است؟ معادله بزرگی که ریکاردو ساپینتو در خط هجومی تیمش باید به فکر حل آن باشد.

محمد محبی بازیکن گل زن فرصت طلب استقلالی ها به دلیل محرومیت بازی بعدی استقلال مقابل مس رفسنجان را از دست داده است. اتفاقی که ممکن است برای استقلال گران تمام شود.

با این وجود استقلال که در تمام پست ها چندین مهره خوب تاثیرگذار دارد به نظر مشکل چندانی نداشته باشد. ساپینتو حالا باید تا فردا تصمیم خود را نهایی کند. او باید از بین این سه گزینه سجاد شهباززاده، امیر علی صادقی و پیمان بابایی یکی را انتخاب کند.

سجاد شهباززاده پا به سن گذاشته کوهی از انگیزه برای به ثمر رساندن اولین گل خود با لباس استقلال در این فصل است. پیمان بابایی و امیرعلی صادقی نیز با نیروی جوانی خود و همچنین تجارب ارزشمند پیشین در پی اثبات توانایی های خود هستند تا بتوانند جانشین خوبی برای محبی باشند.

مطمئنا ساپینتو با در نظر گرفتن شرایط بدنی و تمرینی این سه بازیکن تصمیم خود برای جانشین محمد محبی را خواهد گرفت. در خط دفاعی نیز به نظر می رسد که جعفر سلمانی جانشین حردانی شود و با این تغییر استقلال به مصاف تیم خوب محمد ربیعی یعنی مس رفسنجان برود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
توانایی مس رفسنجان برای داشتن بهترین آمار همزمان خط حمله و دفاع | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] می تواند در فاز حمله و دفاع بهترین […]