کد خبر : 16210
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

توهین نژادپرستانه به یک زن با شب تلخ خداحافظی

توهین نژادپرستانه به یک زن با شب تلخ خداحافظی
توهین نژادپرستانه به یک زن والیبالیست مطرح ایتالیایی با شب تلخ خداحافظی او از دنیای بازی های ملی همراه گردید.؛

یک والیبالیست زن با توهین های نژادپرستانه ای که بر علیه او انجام شد، شب تلخی را تجربه کرد. شدت ناراحتی این زن 23 ساله به حدی بود که از دنیای والیبال ملی و ادامه پوشیدن لباس تیم ملی کشورش صرف نظر کرد.

پائولو اگونو در تیم ملی والیبال زنان ایتالیا بازی می کند. او تنها 23 سال سن دارد. اگونو به دلیل سیاه پوست بودن و عضویت در تیم ملی ایتالیا مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته است. وی از شدت ناراحتی از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد.

او با انتشار ویدیویی اعلام کرد که نمی توانید متوجه باشید که برخی همچنان از من در مورد علت ایتالیایی شدنم سوال می پرستند. او پیش تر از این نیز به مدیربرنامه های خود گفته بود که رقابت با آمریکا در مسابقات والیبال قهرمانی جهان آخرین دیدار ملی وی خواهد بود.

اگونو بعد از حضور در لباس تیم ملی ایتالیا در مقابل آمریکا که همراه با برتری تیم کشورش و سوم شدن انها در قهرمانی والیبال زنان جهان بود، از بازی های ملی وداع نمود. اتفاقی که باورکردنی نبود. ستاره ای که در اوایل جوانی بخواهد از دنیای ورزش حرفه ای ملی خداحافظی کند.

رئیس فدراسیون والیبال ایتالیا نیز اعلام کرده که وی در جریان شکست مقابل برزیل در نیمه نهایی مورد آزارهای نژادپرستانه ای در فضای مجازی قرار گرفته است. رئیس فدراسیون ایتالیا گفت: او به جای بازنشستگی تمایل به استراحت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها