کد خبر : 29945
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۴

تکرار موفقیت فصل پیش آرسنال در انگلیس ساده نیست

تکرار موفقیت فصل پیش آرسنال در انگلیس ساده نیست
تکرار درخشش و موفقیت هایی که در فصل پیش آرسنال در انگلیس به آن دست یافت و تا آخرین هفته مدعی قهرمانی در لیگ انگلیس بود به هیچ عنوان ساده نیست؛

تکرار درخشش و موفقیت هایی که در فصل پیش آرسنال در انگلیس به آن دست یافت و تا آخرین هفته مدعی قهرمانی در لیگ انگلیس بود به هیچ عنوان ساده نیست.

لوئیس ساها بازیکن اسبق منچستر یونایتد بر این اعتقاد است که آرسنالی ها نباید تصور کنند می توانند به راحتی و سادگی موفقیت فصل پیش خود را بار دیگر در لیگ جزیره انگلیس تکرار کنند.

لوئیس ساها از عملکرد ضعیف آرسنال در فصل نقل و انتقالات متعجب است. با وجود این که آرسنال در فصل پیش از مدعیان اصلی قهرمانی بود اما با تداوم روند کنونی در نقل و انتقالات و خرید بازیکن ممکن است آنها در قرار گیری بین تیم های بالانشین و 4 باشگاه صدر به مشکلات جدی بخورند.

لوئیس ساها در این باره می گوید اعتقاد دارد لیورپول در فصل آتی در بالای جدول می شود و می تواند مدعی قهرمانی و حریف منچسترسیتی شود.

وی یادآور شد: شاید برخی ها تصور کنند که با توجه به آنچه در فصل پیش دیدیند کورس قهرمانی بین سیتی و آرسنال باشد. اما با بررسی شرایط نقل و انتقالاتی آرسنال در تابستان بعید است آرسنال در پایان فصل بهتر از لیورپول و یونایتد و چلسی و منچسترسیتی عمل نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها