کد خبر : 31143
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

تکلیف دروازه بان بایرن مونیخ همچنان نامشخص/ استفان اورتگا به آلمان نمی رود

تکلیف دروازه بان بایرن مونیخ همچنان نامشخص/ استفان اورتگا به آلمان نمی رود
با توجه به تاکید منچسترسیتی و پپ گواردیولا استفان اورتگا به بایرن مونیخ در این فصل نخواهد رفت. در شرایطی که مدیران بایرن مونیخ در تلاش برای به خدمت گیری دروازه بان خوب و کارنامه دار هستند؛

با توجه به تاکید منچسترسیتی و پپ گواردیولا استفان اورتگا به بایرن مونیخ در این فصل نخواهد رفت. در شرایطی که مدیران بایرن مونیخ در تلاش برای به خدمت گیری دروازه بان خوب و کارنامه دار هستند.

بایرنی ها به استفان اورتگا دروازه بان سیتی رسیدند. اما گواردیولا به هیچ عنوان با چنین انتقالی موافق نیست. آنها نمی خواهند سنگربان شماره دو تیمشان را که دروازه بانی قابل اعتماد است از دست بدهند. چرا که مصدومیت و یا افت سنگربان شماره یک ممکن است در هر لحظه ای اتفاق بیافتد.

با این وجود استفان اورتگا به نظر بی میل به جدایی و پیوستن به بایرن مونیخ نیست. با این وجود مدیر برنامه های استفان اورتگا نیز به نظر پیگیر این انتقال بود. اما در نهایت مدیران بایرن فرصت برای صبر کردن ندارند.

بنابراین این انتقال به نظر می رسد به احتمال زیاد حداقل در این فصل ممکن نباشد.

مانوئل نویر همچنان مصدوم بوده و در حال طی مراحل درمانی خود است. از سویی دیگر نیز یان زومر دروازه بان فصل پیش بایرنی ها نیز که از بایرن مونیخی ها جدا شده و تکلیف سنگربان بایرنی ها همچنان نامعلوم است.

با توجه به نقش مهم دروازه بان ها در بهبود عملکرد و نتیجه گیری تیم، بایرن مونیخ نیز نسبت به این اتفاق بی تفاوت نبوده و مطمئنا روند انتخاب دروازه بان خوب در مدت کوتاه باقیمانده تا شروع فصل را دنبال خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دبل لروی سانه و باز شدن پای هری کین به گلزنی در لباس بایرن مقابل وردربرمن | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] تکنیک و سرعتی بایرن مونیخ را در مقابل […]