کد خبر : 1158
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

نمایشگاه بین المللی کتاب 1401 تهران چه زمانی برپا می شود

نمایشگاه بین المللی کتاب 1401 تهران چه زمانی برپا می شود

زمان تقریبی برپایی نمایشگاه بین المللی مجازی و حضوری کتاب تهران اعلام شد. نمایشگاه کتاب به زودی و طی روزهای آتی در تهران برپا خواهد شد. با توجه به برنامه ریزی های انجام یافته نمایشگاه کتاب تهران هم به صورت مجازی و هم حضوری برپا خواهد شد، این نمایشگاه بزرگ بین المللی به احتمال زیاد

زمان تقریبی برپایی نمایشگاه بین المللی مجازی و حضوری کتاب تهران اعلام شد. نمایشگاه کتاب به زودی و طی روزهای آتی در تهران برپا خواهد شد.

با توجه به برنامه ریزی های انجام یافته نمایشگاه کتاب تهران هم به صورت مجازی و هم حضوری برپا خواهد شد، این نمایشگاه بزرگ بین المللی به احتمال زیاد از اواخر اردیبهشت 1401 استارت خود را خواهد زد.

پیش از این برخی منابع از بازگشایی نمایشگاه بین المللی کتاب از 21 اردیبهشت ماه سخن گفته بودند اما باید منتظر اعلام زمان دقیق بود.

این رویداد به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور یاد می شود و بسیاری از کتاب دوستان لحظه شمار آغاز به کار و برپایی این نمایشگاه بزرگ کتاب هستند.

گفته شده که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که سی و سومین دوره آن نیز می باشد در مصلای امام خمینی تهران برپا می شود.
به منظور افزایش کیفیت خدمات نیز پیش بینی شده تا ناشرهایی که در دوره قبل دارای تخلفات ثبت شده و مشخصی بودند، امکان حضور و ثبت نام در این نمایشگاه کتاب را نداشته باشند. حتی این ناشران متخلف امکان اعطای نمایندگی را نیز نداشته و به صورت فیزیکی نیز نمی توانند اقدام به حضور و ثبت نام نمایند.
با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزاری چنین نمایشگاههایی نقش محوری در ترغیب جوانان و آحاد مردم به مطالعه خواهد داشت و همچنین به رونق فروش کتاب نیز منجر خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آلودگی هوای تهران درب نمایشگاه کتاب را هم قفل کرد | مارال نیوز
2 سال قبل

[…] گرفته شده فروش سی و سومین دوره ن&#160…، اقدام به خرید […]