کد خبر : 10902
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

تیتر متفاوت آبولا از حضور زنان در ورزشگاه استقلال

تیتر متفاوت آبولا از حضور زنان در ورزشگاه استقلال

سایت خبری مارال نیوز؛ رسانه معتبر آبولا تیتر متفاوت و خاصی را در خصوص حضور هواداران و طرفداران دختر در ورزشگاه آزادی در دیدار تیم تحت هدایت ریکاردو ساپینتو نوشته است. با توجه به اینکه ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال محسوب می شود، اخبار مربوط به باشگاه استقلال و این سرمربی مورد توجه این رسانه معتبر

سایت خبری مارال نیوز؛ رسانه معتبر آبولا تیتر متفاوت و خاصی را در خصوص حضور هواداران و طرفداران دختر در ورزشگاه آزادی در دیدار تیم تحت هدایت ریکاردو ساپینتو نوشته است.

با توجه به اینکه ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال محسوب می شود، اخبار مربوط به باشگاه استقلال و این سرمربی مورد توجه این رسانه معتبر پرتغالی نیز قرار گرفته تا به صورت مستمر هر گونه اتفاق و اخبار مربوط به استقلال تهران و ساپینتو را گزارش دهد.

اکنون آبولا تیتر جالب و مهم خود را به بازی استقلال و مس و حضور طرفداران زن در آن اختصاص داده و تیتر «یک روز تاریخی در ایران» را به حضور دختران ورزش دوست در ورزشگاه آزادی اختصاص داده است.

آبولا زنان

همچنین این رسانه در توضیحات خود نوشته که ورود زنان به ورزشگاه برای نخستین بار در لیگ ایران رقم خورده شده که یک آزمون برای اعطای مجوزهای بزرگتر در کل این کشور می تواند باشد.

آبولا این را هم یادآور شد که ساپینتو نیز پیش از شروع مسابقه به سمت دختران هوادار رفته و از آنان تقدیر کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تیتر روزنامه ورزشی 10 سال پیش در خصوص علی کریمی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سابق پرسپولیس؛ تیتر متفاوت و خاص […]