کد خبر : 5123
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

فالورهای اینستاگرام ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال افزایشی شد

فالورهای اینستاگرام ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال افزایشی شد

به یکباره و بعد از انعقاد قرارداد ریکاردو ساپینتو، تعداد فالورهای این سرمربی استقلال با افزایش عجیب مواجه شد به گونه ای که رسانه های خارجی نیز این موضوع را پوشش رسانه ای دادند. به گزارش مارال نیوز، بعد از استقلالی شدن ریکاردو ساپینتو به یکباره تعداد فالورهای این سرمربی به شدت افزایش یافته و

به یکباره و بعد از انعقاد قرارداد ریکاردو ساپینتو، تعداد فالورهای این سرمربی استقلال با افزایش عجیب مواجه شد به گونه ای که رسانه های خارجی نیز این موضوع را پوشش رسانه ای دادند.

به گزارش مارال نیوز، بعد از استقلالی شدن ریکاردو ساپینتو به یکباره تعداد فالورهای این سرمربی به شدت افزایش یافته و به 360 هزار فالور تا زمان ارسال این پست رسید.

یکی از نشریات پرتغالی با نام آبولا نیز با ابراز تعجب از وقوع این اتفاق، افزایش محبوبیت ریکاردو ساپینتو در شبکه های اجتماعی را مورد نقد قرار داد.

تعجب از محبوبیت اینستاگرامی و فالورهای ریکاردو ساپینتو

تعداد فالورهای سرمربی استقلال در حالی ششصد درصد بالاتر رفته که در دو روز اخیر او توانسته 300 هزار دنبال کننده جدید کسب کند و با توجه به شروع نشدن مسابقات و گرم نشدن تنور رقابتها، مطمئنا طرفداران او و فالورهایش بیشتر از پیش نیز خواهند شد.

فالور اینستاگرام ریکاردو ساپینتو

تعداد فالورهای سرمربی استقلال ریکاردو ساپینتو

او تاکنون فعالیت آن چنانی نیز در اینستاگرام نداشته تا ریکاردو ساپینتو فقط 3 پست ارسال شده در این پیام رسان و شبکه اجتماعی داشته باشد.

تعداد بازدیدکننده های پستهای او نیز از یک میلیون و پانصد هزار نفر فراتر رفته است و لایک خور او نیز از ظرفیت ورزشگاه آزادی یعنی یکصد هزار نفر بالاتر است.

این اتفاق برای ریکاردو ساپینتو با توجه به شور و شوق و علاقه مندی طرفداران استقلال اتفاق افتاده تا در اول کار و در روزهای ابتدایی قرارداد ساپینتو با استقلال، این گونه با انرژی های مثبت به استقبال ساپینتو رفته و او را حمایت کنند.

استقلال با ساپینتو می خواهد روزهای طلایی که با فرهاد مجیدی دستیافته بود را تکرار کند. سرمربی که هنگام عقد قرارداد قول های خوبی به استقلالی ها داده و ابراز امیدواری برای درخشش استقلال در بازی های پیش رو داده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] او به مدیران استقلال نشان داده […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] عملکرد ساپینتو در باشگاه […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] را با مخاطبان و فالورهای خود به اشتراک […]