کد خبر : 10237
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

خشم ساپینتو از چشم رسانه پرتغالی پنهان نماند

خشم ساپینتو از چشم رسانه پرتغالی پنهان نماند

ورزشی مارال نیوز؛ خشم و عصبانیت ریکاردو ساپینتو در دیدار با ملوان از چشم رسانه معتبر پرتغالی که جزو رسانه های مورد اتکا و موثق خبرها و رسانه های ورزشی محسوب می شود، پنهان نماند. زمانی که در دقیقه 30 دیدار استقلال با ملوان نیروی دریایی بندر انزلی؛ ریکاردو ساپینتو به دلیل گل خورده شده

ورزشی مارال نیوز؛ خشم و عصبانیت ریکاردو ساپینتو در دیدار با ملوان از چشم رسانه معتبر پرتغالی که جزو رسانه های مورد اتکا و موثق خبرها و رسانه های ورزشی محسوب می شود، پنهان نماند.

زمانی که در دقیقه 30 دیدار استقلال با ملوان نیروی دریایی بندر انزلی؛ ریکاردو ساپینتو به دلیل گل خورده شده تیمشان عصبی شده و به سمت برانکارد رفته و به آن لگد زد؛ این اقدام با ناراحتی امدادگران حاضر همراه شد.

نشریه پپرتغالی آبولا در پرتغال در توضیح این اتفاق نوشت: ساپینتو در دیدار با ملوان یک اقدامی جنجالی انجام داد و در شرایطی که ناامید شده بود در سمت نیمکت به برانکارد لگد زد.

تیتر و عکس سایت معتبر آبولای پرتغال را در خصوص ساپینتو در زیر بببینید.

پرتغال خشم و عصبانیت

ساپینتو و تیمش در این دیدار سرانجام با وجود گل خورده شده در نیمه اول، توانستند به بازی برگشته و با شاهکار مهدی قایدی که یک گل و یک پنالتی برای هم تیمی هایش به دست آورد، در نهایت سه بر یک از سد ملوان عبور کنند و با 4 امتیاز در میانه های جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

ساپینتو در این فصل بازیکنان زیاد و خوبی خریداری کرده به گونه ای که مجبور شده برخی ازبازیکنان خوب و طراز اول خود به مانند ارسلان مطهری را نیز خط بزند.

با حفظ آرامش استقلال و دوری از پرداخت به حواشی، کارشناسان معتقدند استقلال می تواند قهرمانی فصل پیش را در لیگ برتر امسال تکرار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها