کد خبر : 9761
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

جدایی رمضانی از استقلال و انتقال به پرسپولیس شایعه یا واقعیت؟

جدایی رمضانی از استقلال و انتقال به پرسپولیس شایعه یا واقعیت؟

آیا ارمان رمضانی در صورت جدایی از استقلال، به پرسپولیس اضافه می شود؟  شایعه پیوستن آرمان رمضانی به پرسپولیس؛ نظر ساپینتو در خصوص آرمان رمضانی چیست و آیا می توان رمضانی را بعد از فسخ قرارداد با استقلال، در پرسپولیس دید؟ به گزارش مارال نیوز، اخیرا شایعاتی شنیده شده که برخی از بازیکنان در لیست

آیا ارمان رمضانی در صورت جدایی از استقلال، به پرسپولیس اضافه می شود؟  شایعه پیوستن آرمان رمضانی به پرسپولیس؛ نظر ساپینتو در خصوص آرمان رمضانی چیست و آیا می توان رمضانی را بعد از فسخ قرارداد با استقلال، در پرسپولیس دید؟

به گزارش مارال نیوز، اخیرا شایعاتی شنیده شده که برخی از بازیکنان در لیست مازاد ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال قرار دارند و به نظر می رسد آرمان رمضانی نیز جزو خروجی های استقلال باشد. البته این موضوع در حد شنیده بوده و تا کنون باشگاه در این خصوص موضع رسمی خود را اعلام نکرده است.

آرمان رمضانی حتی در بازی استقلال مقابل سپاهان و اولین تجربه مربیگری ساپینتو نیز فرصت حضور پیدا کرده بود.

رمضانی در پرسپولیس یا خیر؟

حالا این سوال پیش می آید چنانچه آرمان رمضانی به هر دلیلی از استقلال جدا شود به پرسپولیسی که جا برای مهاجم دارد و ترافیکی در این بخش برای این تیم وجود ندارد اضافه می شود؟

آرمان رمضانی استقلال

آرمان رمضانی در تمرینات استقلال

طبق شنیده ها باشگاه پرسپولیس با وضع موجود و بازیکنانی که در اختیار دارد؛ هیچ برنامه ای برای انتقال آرمان رمضانی به پرسپولیس نداشته و ندارد و حتی هواداران نیز شاید در این مقطع از این موضوع استقبال نکنند و گل محمدی نیز در مقطع کنونی به او نیاز ندارد و چنانچه رمضانی از استقلال فسخ کند باید دنبال تیم دیگری جز پرسپولیس باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها