کد خبر : 1045
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

کیفیت تیمهای همگروه ایران در جام جهانی قطر از نگاه علی کریمی

کیفیت تیمهای همگروه ایران در جام جهانی قطر از نگاه علی کریمی

بررسی کیفیت تیمهای حاضر در گروه ایران در جام جهانی قطر از نگاه علی کریمی؛ اسطوره شماره 8 فوتبال ایران در خصوص گروه بندی تیمهای ایران در جام جهانی 2022 قطر چه می گوید؟ اسطوره دوست داشتنی سالهای نه چندان دور فوتبال پرسپولیس و ایران در خصوص ارزیابی عملکرد تیمهای همگروه ایران در جام جهانی

بررسی کیفیت تیمهای حاضر در گروه ایران در جام جهانی قطر از نگاه علی کریمی؛ اسطوره شماره 8 فوتبال ایران در خصوص گروه بندی تیمهای ایران در جام جهانی 2022 قطر چه می گوید؟

اسطوره دوست داشتنی سالهای نه چندان دور فوتبال پرسپولیس و ایران در خصوص ارزیابی عملکرد تیمهای همگروه ایران در جام جهانی نقطه نظرات جالبی داشته است.

علی کریمی می گوید تمام تیمهای حاضر در این جام خیلی زحمت کشیده اند و با برنامه ریزی آمده و در حال مهیا کردن و آماده سازی خود هستند.

به گفته وی شخصا دوست داشتم در گروه قویتر قرار بگیریم چرا که ما شرایط انجام دیدارهای دوستانه خوب با تیمهای ملی شاخص و بزرگ جهان نداریم و تنها در جام جهانی این فرصت برای ما مهیا می شود که در این دوره تنها انگلیس است.

او این را هم اضافله کرد که انگلیس در قیاس با دیگر قدرتهای فوتبال قدرت زیادی هم محسوب نمی شود اما این برای ما یک پوئن + محسوب می شود چرا که بعد از رقابتهای جام جهانی، جام ملت های آسیا نیز شروع می شود و این رقابتها بازیهای تدارکاتی خوبی نیز برای ما می تواند باشد.

لازم به ذکر است تیم ملی کشورمان در رقابتهای جام جهانی با تیمهای انگلیس و آمریکا و برنده پلی آف اسکاتلند، ولز و اوکراین همگروه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها