کد خبر : 9239
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

جذب دفاع راست برای استقلال واجب شد

جذب دفاع راست برای استقلال واجب شد

ریکاردو ساپینتو با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد به نظر می رسد جذب یک دفاع در جناح راست خود را از هر چیزی واجبتر می داند. استقلال که در دفاع راست با کمبود بازیکن مواجه است به نظر می رسد که فعالیت خود برای جذب بازیکن مورد نیاز را شروع کرده یا برنامه

ریکاردو ساپینتو با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد به نظر می رسد جذب یک دفاع در جناح راست خود را از هر چیزی واجبتر می داند. استقلال که در دفاع راست با کمبود بازیکن مواجه است به نظر می رسد که فعالیت خود برای جذب بازیکن مورد نیاز را شروع کرده یا برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است.

جذب دفاع راست برای استقلال

در پی جدایی وریا غفوری، استقلال تهران تنها در این بخش بازیکنی به نام صالح حردانی را در اختیار دارد که در صورت افت کیفیت، مصدومیت، محرومیت و … استقلال در این بخش با کمبود و ضعف مواجه خواهد شد

طبق شنیده ها ریکاردو ساپینتو به مدیران باشگاه نیز اعلام کرده که بعد از جذب محمد محبی از پرتغال، در پی جذب یک مدافع راست باکیفیت نیز برای استقلال تهران باشند.

گویا سرمربی استقلال روی این موضوع تاکید ویژه ای نیز دارد تا خیالش از بابت داشتن دفاع راست مورد نیاز در این بخش نیز تا حدود زیادی راحت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تهران در پست دفاع راست با کمبود بازیکن […]