کد خبر : 9306
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

جانشین صالح حردانی در استقلال چه کسی است

جانشین صالح حردانی در استقلال چه کسی است

چه کسی جانشین صالح حردانی در تیم پرمهره استقلال تهران خواهد بود؟ جایگزین صالح حردانی بازیکن متعصب و تکنیکی استقلال تهران گمانه زنی شد که در مارال نیوز می خوانید. صالح حردانی از جمله بهترین بازیکنان استقلال تهران در فصل جاری مسابقات می تواند باشد. بازیکنی که در پست دفاع راست بازی کرده و جایگزین

چه کسی جانشین صالح حردانی در تیم پرمهره استقلال تهران خواهد بود؟ جایگزین صالح حردانی بازیکن متعصب و تکنیکی استقلال تهران گمانه زنی شد که در مارال نیوز می خوانید.

صالح حردانی از جمله بهترین بازیکنان استقلال تهران در فصل جاری مسابقات می تواند باشد. بازیکنی که در پست دفاع راست بازی کرده و جایگزین کاپیتان محبوب سابق استقلال وریا غفوری شده است و از این حیث نیز مسئولیت و بار سنگینی روی دوش صالح حردانی احساس می شود.

جانشین صالح حردانی در استقلال

صالح حردانی در لباس استقلال

با از دست دادن وریا غفوری و انتقال او به فولاد خوزستان، به نظر می رسد که استقلال تهران در پست دفاع راست با کمبود بازیکن مواجه است مخصوصا که اخیرا صالح حردانی به دلیل مصدومیتی که با آن در تمرینات مواجه شده قادر به همراهی استقلال نیست.

با وجود اینکه اعلام شده صالح حردانی مصدومیت نه چندان جدی دارد اما با توجه به تمرین نکردن وی با استقلال کمی بعید است که صالح حردانی بتواند به بازی هفته اول استقلال تهران مقابل شاگردان ژوزه مورایس و سپاهان اصفهان برسد.

با این وجود طبق مشاهدات میدانی به نظر می رسد میرزایی جای صالح حردانی را در استقلال تهران پر کند. البته این یک حدس و گمانه زنی است و چه بسا ساپینتو در این پست از جانشین دیگری استفاده کرده و یا به خود حردانی میدان بدهد هر چند این یک ریسک برای صالح حردانی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها