کد خبر : 31539
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

شکست الاتحاد کلبا این بار مقابل شباب الاهلی/ البطائح از سد النصر گذشت

شکست الاتحاد کلبا این بار مقابل شباب الاهلی/ البطائح از سد النصر گذشت
دیدارهای امروز لیگ برتر امارات با شکست یاران فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا پیگیری شد. تیم فوبتال شباب الاهلی امارات توانست در خارج از خانه برد پرگلی را مقابل الاتحاد کلبا کسب کند؛

دیدارهای امروز لیگ برتر امارات با شکست یاران فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا پیگیری شد. تیم فوبتال شباب الاهلی امارات توانست در خارج از خانه برد پرگلی را مقابل الاتحاد کلبا کسب کند.

در این دیدار و در شرایطی که شباب الاهلی امارات با سه گل از شاگردان فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا جلو بود در دقیقه 91 یک گل دریافت کردند. تا با خورده شدن این گل، شبابی ها نتوانند کلین شیت کنند و در نهایت با نتیجه سه بر یک به برتری مقابل حریفشان دست یابند.

گل های این دیدار در دقایق 47، 50 و 54 برای شباب الاهلی به ثمر رسید تا تمام گلهای مسابقه در نیمه دوم از خط دروازه عبور کرده باشد.

اولین گل بازی نیز توسط محمد عبدل به صورت گل به خودی وارد دروازه الاتحاد کلبا شد.

در روی گلی هم که الاتحادی ها به ثمر رساندند از نقش پررنگ قائدی نمی توان عبور کرد. قائدی با دریبل دو بازیکن پیش روی خود با دادن پاس رو به عقب به اسپاداسیو او را در موقعیت خوبی قرار داد. تا شوت محکم اسپاداسیو وارد دروازه تیم الشباب شود.

برتری البطائح مقابل النصر دبی و حتا مقابل الامارات

در بازی های پرگل امروز می توان به پیروزی مهم البطائح در لیگ امارات در خارج از خانه مقابل النصر دبی اشاره کرد. البطائح توانست حریفش را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. این دیدار از ساعت 16:15 دقیقه امروز برگزار می شد.

همچنین الامارات نیز 4 بر 2 مقابل میهمانش حتا شکست خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها