کد خبر : 2620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۳

حامد مصطفائی آگاه رتبه نخست جشنواره مطبوعات را کسب کرد

حامد مصطفائی آگاه رتبه نخست جشنواره مطبوعات را کسب کرد

کسب رتبه نخست جشنواره مطبوعات استان توسط حامد مصطفائی آگاه در بخش یادداشت نویسی با یادداشتی در موضوع محیط زیست و لزوم نهال کاری و درختکاری در فضاهای شهری. نوشته حامد مصطفائی آگاه، با عنوان «ساز شکسته شهر با کوچه های سبز کوک شود» منتخب نخست جشنواره رسانه های استان شد. در سومین جشنواره مطبوعات،

کسب رتبه نخست جشنواره مطبوعات استان توسط حامد مصطفائی آگاه در بخش یادداشت نویسی با یادداشتی در موضوع محیط زیست و لزوم نهال کاری و درختکاری در فضاهای شهری.

نوشته حامد مصطفائی آگاه، با عنوان «ساز شکسته شهر با کوچه های سبز کوک شود» منتخب نخست جشنواره رسانه های استان شد.

در سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اردبیل که در 29 اردیبهشت 1401 برگزار شد، حامد مصطفایی آگاه فعال محیط زیست و رسانه به رتبه اول بخش یادداشت نویسی دست یافت.

حامد مصطفایی جشنواره مطبوعات و رسانه اردبیل

جشنواره مطبوعات و رسانه اردبیل

در این یادداشت زیست محیطی، سعی شده بود ضمن یادآوری و تلاش برای فرهنگسازی شهروندان به درختکاری و صیانت از برگ برگ درختان، شهرداری ها وسازمان های مردم نهاد و دیگر نهادهای مرتبط را برای آمدن به پای کار درختکاری ترغیب کرده و این وظیفه مهم را یادآوری کند.

در یادداشت مذکور پیشنهاد داده شده بود تا این رسالت مهم در قالب طرحی به نام «کوچه های سبز» در کوچه به کوچه و مبادی های شهری پیاده سازی شود.

چنین نگاه و رویکرد سبزی در صورت عملیاتی شدن، می تواند در افزایش نشاط اجتماعی، کاهش میزان افسردگی و درگیری های ذهنی جامعه و هدیه دادن محیطی بانشاط و پاک به شهروندان کمک کند.

جشنواره مطبوعات و رسانه اردبیل

جشنواره مطبوعات و رسانه اردبیل

این جشنواره به همت خانه مطبوعات و رسانه های استان و در سالن بیضای کتابخانه شهید مطهری با حضور برگزیدگان جشنواره و مسئولان استانی برگزار شد که طی آن حامد مصطفائی آگاه فعال محیط زیستی با یادداشتی که در حوزه محیط زیست نگاشته شده بود، رتبه نخست جشنواره را از آن خود کرد.

صدیف بدری در جشنواره مطبوعات و رسانه

صدیف بدری نماینده مجلس اردبیل در جشنواره مطبوعات و رسانه

جشنواره مذکور در بخشهای خبر، یادداشت، تیتر، گزارش خبری، گزارش ویدیویی، گفتگو، مدیریت شهری و نوشتارهای شبکه های اجتماعی برگزار شد و طی آن نفرات اول تا سوم هر بخش  معرفی و با اهدای جوایزی تجلیل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
راهیابی اثر حامد مصطفایی آگاه به نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان  | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تر از این نیز اثر حامد مصطفایی آگا… رتبه نخست بخش […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فعال رسانه ای، مطبوعات و ورزش بوده که […]