کد خبر : 32143
تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

دشوار بودن پیروزی ماینتس برای بایرلورکوزن طبق آمار

دشوار بودن پیروزی ماینتس برای بایرلورکوزن طبق آمار
لورکوزنی ها در شرایطی مقابل ماینتس قرار گرفته اند که تا دقیقه 20 نتیجه بازی با تساوی یک بر یک در جریان است.؛

در حالی که 20 دقیقه از شروع دیدار بایرلورکوزن صدرنشین بوندسلیگا با ماینتس از هفته بیست و سوم لیگ داخلی آلمان گذشته دو تیم تا این لحظه با نتیجه مساوی یک بر یک مواجه شده و دیدارشان در جریان دارد.

گل لورکوزنی ها را در این مسابقه خیلی زود و در دقیقه سوم گرانیت ژاکا به ثمر رساند. برای ماینتس نیز دومینیک کهر روی پاس سیلوان ویدمر در دقیقه هشت وارد دروازه بایرلورکوزن کرد. لورکوزنی ها در این بازی میزبان هستند و در این دقایق ابتدای مالکیت توپ بیشتری نیز داشته اند.

نگاهی به این دقایق ابتدایی نشان می دهد که هرگز ماینتس حریف دست و پا بسته ای مقابل صدرنشین بوندسلیگا و شاگردان ژابی نخواهد بود.

قدرت نسبتا برابر این دو تیم در بازی های مقابل

همچنین بررسی پنج بازی اخیر دو تیم بایرلورکوزن و ماینتس حاکی از قدرت نسبتا برابر این دو تیم حداقل در بازی های رو در رو است.

در سال های اخیر و از فصل 2022 این دو تیم 5 باز به مصاف هم رفتند که نتیجه آن کسب دو برد برای ماینتس و سه پیروزی برای بایرلورکوزن بوده است.

هر چند لورکوزن در این فصل تیمی متحول شده نشان داده است و به نظر اندکی دست بالاتری نسبتا به ماینتس دارد. آنها در بازی رفت بازی های بوندسلیگا در این فصل مقابل ماینتس با سه گل توانسته بودند به برتری برسند.

هر چند در دیدار برگشت فصل پیش یعنی 30 اسفند سال گذشته این ماینتس بود که سه بر دو بایرلورکوزن را شکست داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها