کد خبر : 18332
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

حرفهای انرژی بخش مهدی تاج در تمرین تیم ملی قبل بازی انگلیس

حرفهای انرژی بخش مهدی تاج در تمرین تیم ملی قبل بازی انگلیس
مهدی تاج در تمرین تیم ملی حضور یافته و با صحبتهای انرژی بخش امیدوار به کسب نتایج خوب شد.؛

در تمرین امروز تیم ملی مهدی تاج در میان بازیکنان ملی پوش حضور یافت. وی در صحبتهایی به بازیکنان کشورمان انرژی و روحیه داده و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

مهدی تاج که این صحبتها را در کمپ الریان بیان می کرد به تلاش بازیکنان نیز اشاره کرد. تاج اضافه کرد امیدواریم که نتایج مورد انتظار تیم ملی رقم زده شود و از تک تک بازیکنان نیز قدردانی می کند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان بازیکنان را مثل بچه های خود دانسته و افزود: امید داریم که برای خود، اعضای خانواده و کشورمان در جام جهانی افتخار بیافرینید و مایه سربلندی ایران عزیزمان شوید و به این موضوع اطمینان داریم.

همچنین مهدی تاج اعتقاد خودش در خصوص تیم ملی را نیز گفت. به گفته او که در سه دوره پیشین جام جهانی نیز حضور داشته هیچ مقطعی به مانند اکنون تیم ملی را سرحال و آماده ندیده است.

ملی پوشان کشورمان روز دوشنبه در نخستین بازی خود بایستی مقابل انگلیس مهد فوتبال قرار گیرند. قرارگیری میان ستارگان فوتبال جهان بسیار لذت بخش خواهد بود و امیدواریم شاگردان کی روش دست پر از این بازی خارج شوند. مسابقه ای که از ساعت 16:30 دقیقه برگزار می شود. این دیدار دومین مسابقه جام جهانی قطر بعد از دیدار افتتاحیه خواهد بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس استرلینگ، بلینگهام و دکلاین در پوستر رسمی انگلیس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] های اصلی تیم ملی انگلیس. استرلینگ، […]