کد خبر : 9604
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

حرفهای پر از محبت و عشق محمد نادری به استقلال

حرفهای پر از محبت و عشق محمد نادری به استقلال

محمد ناردی در ایران دوست دارد در کجا بازی کند؟ حرفها و مطالب پر از محبت و علاقه و عشق محمد نادری به هواداران استقلال و صحبتهای سرشار از محبت و مهر محمد نادری به آبی ها را در مارال نیوز بخوانیم. بعد از حضور اروپایی محمد نادری در لیگ ترکیه، این بازیکن از راهی

محمد ناردی در ایران دوست دارد در کجا بازی کند؟ حرفها و مطالب پر از محبت و علاقه و عشق محمد نادری به هواداران استقلال و صحبتهای سرشار از محبت و مهر محمد نادری به آبی ها را در مارال نیوز بخوانیم.

بعد از حضور اروپایی محمد نادری در لیگ ترکیه، این بازیکن از راهی دور و البته دلی سرشار از محبت به استقلالیها؛ صحبتهایی سرشار از علاقه را روانه استقلال و هوادارانش کرد.

محمد نادری در پستی که فرستاد همانگونه که در زیر می بینید در خصوص موارد متعددی از جمله اینکه دوست دارد در ایران در استقلال بازی کند و همچنین قدردانی از پیشنهاداتی که از لیگ برتر داشت ارائه کرد.

حرفهای پر از محبت و عشق محمد نادری

محمد نادری در زمان استقلالی بودن

او از امیدواریش برای پوشیدن مجدد لباس استقلال تهران نیز سخن گفت هر چند به دلیل ترافیکی که در خط دفاع استقلال وجود دارد به نظر می رسد که بازگشت محمد نادری به استقلال بعید و سخت به نظر برسد اما او صحبتهای جالبی با هواداران داشت که در عکس زیر دلنوشته او با استقلالی ها را خواهید خواند.

دلنوشته محمد نادری با استقلالی ها و توضیحات چرایی استقلالی نشدن مجددش

محمد نادری علاقه به استقلال

محمد نادری جزو بازیکنانی بوده که سابقه پوشیدن لباس پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد. جنگندگی و سرعت و تعصب بالا و همچنین پشتکار بالای این بازیکن در کنار سایر مشخصه های فنی جزو ویژگی های فوتبالی محمد نادری محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
محمد نادری با چه شرایطی در آلتای اسپور ترکیه ماند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آخرین خبر از محمد نادری در تیم جدیدش و […]